Hotel Ramada Plaza Niagara Falls ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Plaza Niagara Falls*** bij :

1 review over Hotel Ramada Plaza Niagara Falls in het Nederlands

Leuk en ruime kamer!

Evelien, 15-1-2014

Wij waren hier met 2 stellen. Beiden hadden we een kamer met slaap- en zitgedeelte. Het was een prima hotel. We hadden alle ruimte en het zag er goed uit.

Het zwembad was een beetje vol, maar toch een plekje weten te bemachtigen. Je kon zowel binnen als buiten zwemmen. Het zwembad ligt bij een ouder gedeelte van het hotel. Ik weet niet of je hier ook nog kamers kunt huren.

De Niagara Falls liggen in de buurt, binnen max 20 minuten ben je er. Een goede uitvalsbasis om de Falls te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Plaza Niagara Falls in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Plaza Niagara Falls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Plaza Niagara Falls scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.