Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview

Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview
Lincoln Motor Inn Fallsview

Onvoldoende

1 review over Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview in het Nederlands

Dit was voor ons de 1e en meteen de laatste keer

Marian van Loenen, 17-9-2012

Als je het niet erg vind om een kamer te hebben met vlekken in de vloerbedekking, de wc niet schoongemaakt, haren in het bad, nog resten van de vorige gasten liggen, een tv die niet functioneert, je kamer met een tussendoor is verbonden met een andere hotelkamer en deze tussendeur niet op slot blijkt te zijn, dat die gasten ineens in jouw kamer staan en je het idee hebt, dat je jeuk krijgt als je in je bed stapt, dan moet je beslist naar dit hotel.

Dit hotel is voor Niagara Falls niet zo'n duur hotel, maar dat betekent niet, dat het smerig moet zijn. Dat de kamer erg gedateerd is maakt me dan helemaal niet uit.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: