Hotel Best Western Plus Cairn Croft ***

Hotel Best Western Plus Cairn Croft
Best Western Plus Cairn Croft
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Plus Cairn Croft bij:

11 reviews over Hotel Best Western Plus Cairn Croft in het Nederlands

“Redelijk hotel voor een kort verblijf”

Steven, 27-8-2016

Wij verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis noord-oost America. Kamers en bedden waren goed. Gratis wifi tot op de kamers, ontbijt eenvoudig in Ierse pub. Verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten. Loopafstand tot de falls, 45 minuten met behoorlijk wat hoogte verschil
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi en relaxed

Bastiaan bakker, 17-6-2016

De kamers liggen om een verwarmd binnenbad, dus even lekker relaxen in het zwembad of de jacuzzi na een lange dag bij de Niagara Falls. Deze liggen op rij afstand (5 a 10 min) van het hotel af. Er zijn een aantal eetgelegenheden in de straat zelf. Let wel op, je kan met Amerikaanse dollar betalen, het wisselgeld wordt gegeven in Canadese dollars.
Gereisd met partner in april 2016

Ligt aan drukke weg

Astrid, 22-10-2014

Het hotel is ietwat gedateerd, maar heeft wel een gezellige uitstraling. De kamers zien er prima uit en de bedden liggen goed. Het ontbijt dat wij (met groep) gebruikten was heftig: je kon kiezen uit pap of een ontbijt met roerei, gebakken aardappels, een stuk bacon en een, in de oven opgewarmd, croissantje. Om bij de watervallen te komen, is lopen niet echt een optie, zeker 's avonds niet.
Gereisd met vrienden in september 2014

Prima hotel, iets verder van de Falls

paul, 18-9-2014

Hotel is super, zwembad fantastisch, bier aan de bar ook. We probeerden 's avonds naar de Falls te lopen. Bleek toch verder dan we dachten. Verder is Niagara een groot pretpark geworden. Waterval kijken en snel weer verder.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Keurig hotel

Bonehead, 10-7-2014

Hotel ligt op een uurtje lopen van de watervallen. De bus stopt voor het hotel. Vriendelijke mensen en ruime schone kamer en badkamer. Ook fijn: Senseo apparaat in de hotelkamer. Het naast gelegen en via hotel bereikbare Ierse pub Doc Magilligan's is een leuk eetcafe. De prijs is, zoals zovaak bij The Falls, aan de hoge kant. Ik heb een zeer aangenaam verblijf gehad in dit hotel.
Gereisd alleenreizend in mei 2014

Goede ligging en goede prijs

Saskia01, 25-8-2013

Hotel ligt verwijderd van alle drukte want behalve de watervallen is het stadje 1 grote kermis. Het is vanaf het hotel 20 minuten lopen naar de watervallen ( ook in de avond geen probleem) maar met de bus (stopt voor de deur van het hotel) ook goed te doen ( 7 dollar volwassen / 3 dollar kind onbeperkt reizen voor periode van 24 uur en de buskaarten kan je bij het hotel kopen Parkeer bij de watervallen er duur ( 20 dollar) . Kamers netjes maar wel donker omdat de voorzijde van de kamers gelijk in het binnenzwembad uitkomt dus wel wat last van chloor lucht maar niet vervelend. Kamer heeft koffieapparaat en koelkast. Naast het hotel 2 supermarkten en voldoende restaurants.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

prima hotel

Ellen, 2-8-2011

wij zijn hier 2 nachten geweest en het viel ons erg mee. Het hele plaatsje is een grote kermis, maar dit hotel ligt even buiten de drukte. er is een shuttlebus die regelmatig langskomt en die je in 5 minuten naar de drukte brengt. keurige ruime kamer, goede bedden. Zwembad aanwezig. Gratis parkeren voor het hotel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Geweldig

Annie Janssen, 12-2-2011

Het is een geweldige plek en een geweldige vakantieplaats waar je je echt kunt onstspannen!!!
Gereisd met partner in juni 2010

Een prima hotel!

Judith, 21-10-2009

Dit is een prima hotel om een nachtje bij de watervallen door te brengen. De kamers zijn ruim en schoon. We hadden ieder een enorm groot bed en de badkamer was ook groot en prettig. Het ontbijt smaakte goed en het personeel is erg vriendelijk.

Het ligt een stukje wandelen van de watervallen af, maar dat vonden wij juist prettig. (uit de drukte)

Er is een groot zwembad, dus ontspannen kan ook!

Gereisd met vrienden in september 2009

goed hotel

vanessa, 29-9-2008

Mooi hotel. In het binnen stuk ligt het zwembad en leuk restaurant. Jammer genoeg verbleven wij hier maar een dag. Het is zeker een goed hotel en voor een volgende keer.

Je zit best dichtbij de restaurant, maar een auto is wel handig anders moet je ver lopen.

Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Cairn Croft in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Cairn Croft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Cairn Croft scoort een 7.61 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: