Hotel Four Points Sheraton ***

Four Points Sheraton

1 review over Hotel Four Points Sheraton in het Nederlands

Goed degelijk hotel

Guido, 25-4-2012

Beter hotel wat gelegen is aan een brede weg van Kitchener/Waterloo. Aan deze weg zijn meerdere winkelketens en restaurant-ketens te vinden, vanaf hotel echter niet lopend bereikbaar. Tijdens ons bezoek hebben we voornamelijk zakenlui als gast gezien. Modern interieur. Na inchecken bleek dat in een laken op onze kamer het weer zat. Omdat niemand van de huishoudelijke dienst aanwezig was, kregen we direct een nieuwe kamer toegewezen. Tijdens inchecken werd ons ook gevraagd of we ontbijt wouden bijboeken. Dat wilden we. Volgende morgen kwamen we er achter dat er 2 soorten ontbijt waren, eenvoudig en uitgebreid. Tijdens inchecken is ons alleen de duurste aangeboden, jammer.
Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Points Sheraton in Kitchener, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Points Sheraton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Four Points Sheraton scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.