Hotel Peachtree Inn Kingston, ON **

Hotel Peachtree Inn Kingston, ON
Peachtree Inn Kingston, ON
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Peachtree Inn Kingston, ON bij:

1 review over Hotel Peachtree Inn Kingston, ON in het Nederlands

Redelijk hotel voor de prijs

Guido, 12-4-2012

In april 2012 enkele dagen in dit hotel verbleven. Ligt buiten het centrum van Kingston, aan 1 van de hoofdwegen die naar het centrum gaan. Met auto ben je er in een minuut of 10. Personeel is vriendelijk. Hotel is verouderd, maar wordt zo goed als mogelijk netjes gehouden. Beschikt over lift. De muren vd kamers zijn flinterdun, wij hoorden het gesprek van de buren letterlijk. Gelukkig ging iedereen vroeg op bed dus hebben we geen last hiervan gehad. Probeer dat je een kamer met een even nummer krijgt, de oneven nummers liggen aan de voorkant (= wegkant). Het eenvoudige ontbijt was voor ons prima, bestond uit brood/toast, bagels, koffie, jus en mueslie. Naast het hotel zijn 2 restaurants en een supermarkt gelegen.
Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peachtree Inn Kingston, ON in Kingston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peachtree Inn Kingston, ON zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peachtree Inn Kingston, ON scoort een 6.67 uit 10 op basis van 2 reviews.