Bed and Breakfast B&B A Cherry Place Bed & Breakfast ****

Bed and Breakfast B&B A Cherry Place Bed & Breakfast
B&B A Cherry Place Bed & Breakfast
9,3

3 reviews over Bed and Breakfast B&B A Cherry Place Bed & Breakfast in het Nederlands

Angelique, 13-6-2008

Helemaal super. Aardige mensen, mooie kamer en lekker ontbijt. Je moet wel met de auto naar het centrum maar parkeren in Kingston is geen probleem en niet duur.
Gereisd met partner in juni 2008

theo en yvonne, 1-10-2007

Wij sluiten ons bij de vorige schrijvers aan. De kamer was groot en zeer comfortabel. Het emailverkeer met Bob & Cherryl beloofde van te voren al veel goeds, en dat klopte helemaal.

's Morgens gezamelijk ontbeten met de andere (franse) gasten. Ondertussen stond cherryl in de keuken wafels te bakken, en er voor te zorgen dat het ons aan niets ontbrak.

Bob gaf ondertussen allemaal nuttige informatie hoe het best te rijden of interessante punten om te zien. Mochten we weer in de omgeving zijn, zullen we zeker van hun gastvrijheid weer gebruik maken.

Gereisd met partner in september 2007

inge, 2-7-2006

erg vriendelijke mensen die alles voor je doen om het jou naar je zin te maken.

bob en cherry zijn erg lief en gastvrij

mocht ikhier ooit nog komen ga ik zeker naar hun weer.voelde me daar erg thuis.kamers zijn erg mooi en het eten is ook heerlijk.

Gereisd familie in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B A Cherry Place Bed & Breakfast in Kingston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B A Cherry Place Bed & Breakfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B A Cherry Place Bed & Breakfast scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.