Uitstekend

3 reviews over Hotel Whitman Inn in het Nederlands

Joke Anton, 9-10-2007

wij logeerden 2 nachten in dit hotel, oa omdat het zeer gunsig ligt to het park.

De eigenaren waren zeer vriendelijk, het eten van Len was lekker, de bediening erg vriendelijk.Onze kamer was kamer "Ole" leuk ingericht,wel een beetje klein.

Het zwembad was brandschoon.

Wandelen rondom hotel kon alleen langs de weg.

Zeker een goed adres als je dwars door Nova Scotia wilt rijden.

Gereisd met partner in oktober 2007

Hans en Thea Gielen, 3-9-2007

Het Hotel is in maart 2007 van eigenaar veranderd en wordt nu gerunt door Len en Lisa uit Alberta.

Ze doen er alles aan om het ons naar de zin te maken. Len is een goede Kok en dat wil hij ons graag laten proeven. Vooral zijn blueberrypancakes zijn verrukkelijk.

Het hotel heeft 12 prachtige kamers en varieren van 60 tot 130 Canadese dollars. Wij hadden een kamer voor 70 dollar per nacht met eigen badkamer op de kamer.

Na één nacht beviel het zo goed dat we nog twee nachten zijn gebleven.

Het hotel heeft een eigen indoor zwembad en een TV/biljart zaal.

We gaan er graag nog eens naar terug.

Gereisd met partner in september 2007

pasvdj@hotmail.com, 29-7-2007

een aanrader die je op deze route beslist niet mag missen.Midden in het N.P. prachtige natuur.

vriendelijke eigenaren die alles in eigenbeheer doen.Nette en schone kamers.kortom een country inn die wij op onze rondreis door nova scotia niet hadden willen missen.(maar ja zo zijn wij wel meer plekken tegen gekomen op deze vakantie)

Gereisd met partner in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Whitman Inn in Kejimkujik Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Whitman Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Whitman Inn scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.