Hotel Arctic Chalet **

Hotel Arctic Chalet
Arctic Chalet

Onvoldoende

Weer vandaag-6°-8°

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arctic Chalet bij:

1 review over Hotel Arctic Chalet in het Nederlands

voorbij rijden is de boodschap

Tania Govaert, 14-6-2010

Op hun website zag het er aantrekkelijk en veelbelovend uit, maar eens ter plaatse dachten we er anders over.

Losse chalets die nog eens oververdeeld worden in kamers, klein (konden in de kamer de koffers behalve op het bed nergens openleggen), geen lavabo in de zeer kleine badkamer, ochtendtoilet moest in het kleine keukentje gebeuren... In de zomer is het hier altijd licht, de gordijnen(aan elk raam een andere soort) lieten het licht gewoon door en de kamer zat vol met muggen. Het ontbijt moest je zelf op de kamer maken, maar er stond gewoon niks in de kast...De mooie witte Huskies zijn prachtige dieren om te zien, maar niet meer zo leuk als je ernaast moet slapen!!

Normaal verbleven we hier twee nachten, maar na één nacht hebben we in Inuvik een ander hotel opgezocht. Blijkbaar betaal je voor een kamer 50 dollar per nacht, dat is natuurlijk niet veel, maar je zit ook in een soort camping systeem. voor ons niet meer opnieuw.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arctic Chalet in Inuvik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arctic Chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arctic Chalet scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.