Bed and Breakfast Harbour Lights Inn

Matig

1 review over Bed and Breakfast Harbour Lights Inn in het Nederlands

Goed en slecht

Tanja, 1-7-2011

Het gebouw ligt langs de doorgaande weg en de meeste kamers ook. Het is een oud, gehorig gebouw met houten vloeren waarop je niet met schoenen mag lopen.

Wij kregen de family room, gelegen bij de weg, naast de keuken/leefruimte van de beheerders en naast de grote leefruimte voor alle gasten, terwijl wij hadden gevraagd om een "rustig gelegen" kamer.

Andere kamer gevraagd en kregen een piepklein,bloedheet kamertje. Dit terwijl een mooie, ruime kamer ernaast ook vrij bleek te zijn, maar die werd later alsnog verhuurd.Ze denken dus alleen aan hoe ze zoveel mogelijk geld binnen kunnen halen, want onze 1e kamer was veel duurder en dat verschil kregen we niet terug.

In de kamers bleek een gat verstopt te zijn waar hete lucht uit kwam. Tip: handdoeken in stoppen, want is veel te heet in kamers.

Goede dingen: pc in leefruimte met printer,goed ontbijt,goede lokatie, maar dat is het dan ook.Wij zouden het nooit geboekt hebben als we hadden geweten hoe de kamers waren en hoe gehorig het was.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Harbour Lights Inn in Twillingate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Harbour Lights Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Harbour Lights Inn scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.