Hotel Quality Harbourview St John's ***

Hotel Quality Harbourview St John's
Quality Harbourview St John's

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quality Harbourview St John's bij:

2 reviews over Hotel Quality Harbourview St John's in het Nederlands

Niet voor herhaling

misja, 29-6-2011

Heb je dit hotel uitgezocht om te kunnen internetten, kom je bedrogen uit. Er staat een pc voor algemeen gebruik in de hal, maar deze doet het zo goed als nooit. Het personeel beloofde ons dat er iemand zou komen om dit te verhelpen, maar is nooit gebeurd. Je werd daarna steeds afgescheept met het verhaal dat hij het even daarvoor nog wel gedaan had. Las dit ook op een andere site en eigen pc kun je er ook niet gebruiken. Kortom ze liegen en doen er al maanden niets aan!! Moet je dringend internetten, dan is er bij de buren wel een pc die werkt .Het marriot hotel.

Krijg je een kamer met zeezicht is dit door de week erg lawaaiig door de havenwerkzaamheden. Geen aanrader als je een rustige kamer wilt.

Wij kregen na aandringen een andere, maar was ook gehorig. Ze kijken niet wat er al op de gang zit.(lawaaiige jongelui rondom ons.) Sanitair was ook niet super, wastafel liep o.a.niet door. Kamer zelf was verder wel ruim. Voor ons niet het hotel om terug te gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Voldeed niet aan verwachtingen

Tanja, 21-6-2011

Wij kregen een kamer met prachtig uitzicht op de haven. Keerzijde hiervan was dat dit een enorm lawaai met zich meebracht (kranen, vrachtwagens, claxoneren, enz.). Wij hebben van kamer geruild en kregen toen 1 met uitzicht op afbraak.

De kamers zijn ruim maar niet erg luxe. Toilet en wastafel spoelden amper door, er was veel lawaai op de gang en ook al was onze kamer de volgende dag niet besproken, het lukte nagenoeg niet om langer in de kamer te mogen blijven i.v.m. een late avondvlucht.

Onze grootste ergernis: de pc in de hal. Die deed het 99% van de tijd niet. Het personeel loog ons voor met: "hij deed het net nog". Ook werd gezegd dat er om techn. hulp gebeld was, maar die kwam nooit. Op andere recensiesites lees ik precies dezelfde klachten hierover.

Gelukkig konden we bij het naastgelegen Marriot hotel wel internetten in de hal. Schandalig dat het nodig is om naar de concurrent te gaan voor zoiets.

Dus: mooi gelegen,krakkemikkig en de klanten worden niet echt serieus genomen

Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Harbourview St John's in St. Johns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Harbourview St John's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Harbourview St John's scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.