De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Whistler Pinnacle*** bij :

2 reviews over Hotel Whistler Pinnacle in het Nederlands

Gunstig gelegen.

annemiekterbeeke, 27-9-2009

Het Whistler Pinnacle hotel is erg gunstig gelegen, op loopafstand van het gezellige centrum van Whistler, waar het ook in de zomermaanden erg druk is. Het hotel ziet er goed verzorgd uit. De kamers zijn ruim en compleet ingericht (o.a. tv, keuken, eethoek). Het bubbelbad midden in de kamer geeft de kamer een grappig tintje. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel vonden wij de kosten voor het parkeren (15 CAD per nacht) erg hoog. Het ontbreken van een restaurant was wat lastig, maar er liggen talrijke restaurants en supermarkten in de directe omgeving, dus dat was niet echt een probleem.
Gereisd met partner in augustus 2009

rosemary, 6-10-2007

waren hier al enige tijd geleden,erg mooie ruime kamers met bubbelbad in de kamer en aparte badkamer en ook kitchenette nadeel was dat er geen restaurant was voor diner of ontbijt. maar in de naaste omgeving is er van alles te koop en te doen.we waren er in de zomer en toen was het een bikers-paradijs we kunnen ons voorstellen dat het hier in de winter geweldig is,verwarmde straten dus geen sneeuw op de stoep!
Gereisd anders in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Whistler Pinnacle in Whistler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Whistler Pinnacle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Whistler Pinnacle scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.