3,3

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Super 8 Victoria, BC** bij :

1 review over Hotel Super 8 Victoria, BC in het Nederlands

No go area

Peter, 20-8-2014

Goede tip : niet doen !

Enige aanwezige persooneelslid Sue kan ons 1 minuut na aankomst al niet meer helpen aan een kamer die wel schoon is, of een andere kamer met een wel werkende airco. Geld terug blijkt niet te kunnen, ons in een ander hotel onderbrengen kan ook niet.

Opgedroogde koffie op de muur, plakbandjes met afgescheurde slingers aan de muren, dubbel glas met condensplekken die het uitzicht op het dak met rammelende ( wel werkende ) airco's nog enigszins verbloemen. Hadden om een rustige kamer gevraagd, maar met raam open ( want onze airco defect ) luisteren we naar de koeling van de keuken en lobby.

WIFI werkt niet

Gereisd familie in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Victoria, BC in Victoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Victoria, BC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Super 8 Victoria, BC scoort een 3.33 uit 10 op basis van 3 reviews.