Hotel The Greenbrier **

Hotel The Greenbrier
The Greenbrier
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Greenbrier bij:

2 reviews over Hotel The Greenbrier in het Nederlands

Centraal gelegen, dicht bij Stanley Park

Anne, 7-9-2012

Dit hotel is weliswaar al wat ouder en niet zeer luxe, maar wel gunstig gelegen op Robson Street en dichtbij Stanley Park. Zeer veel restaurantjes op loopafstand en de trolleybus richting English Bay of Downtown stopt bijna voor de deur.

Verder zijn de kamers (en suite) zeer groot en er is zelfs een keuken bij (lijkt meer een appartement). Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en er is een eenvoudig ontbijt in de prijs inbegrepen. Op de kamer is gratis WiFi beschikbaar.

Gereisd met partner in september 2012

Goed hotel voor tussenstop

Dennie, 13-8-2012

Wij zaten in dit hotel tijdens onze rondreis door Canada. Wij begonnen met dit hotel. Hotel scoort een voldoende. Verwacht geen overbodige luxe. Gewoon degelijk. Kamer is wel aan de ruime kant (vonden wij wel fijn). Eigenaren zijn vriendelijk en proberen je te helpen om de mooie kanten van Vancouver te zien.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Greenbrier in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Greenbrier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Greenbrier scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.