7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Inn & Suites Downtown** bij :

6 reviews over Hotel Ramada Inn & Suites Downtown in het Nederlands

Prima hotel op een toplocatie

Bob, 5-8-2017

Hotel ligt in het centrum van Vancouver. Ideaal voor cruise reizigers die de cruise terminal lopend kunnen redden.

Keurige kamers en badkamers. Hotel ligt aan een uitgaans straat maar ondanks dat we aan de straat zijde sliepen hebben we daar geen last van gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

top

petra en erik, 22-1-2011

Oké, het is een wat ouder hotel, maar je krijgt wat je betaald. Wij vonden het zeker voor de prijs een top hotel. Heerlijke bedden en grote schone kamers. Qua locatie kun je volgens ons niet beter zitten, bijna alles is op loopafstand.

De service was helemaal fantastisch! Super vriendelijk en alles wat je vroeg werd geregeld. Wij zouden dit hotel zeker nog een keer boeken de volgende keer.

Gereisd met partner in december 2010

Stadshotel in uitgaansstraat

Jaap, 18-9-2009

Hotel is prima voor het aantal sterren wat het krijgt. Het hotel ligt midden in het uigaansgebied Granvillestreet. 's Avonds is hier dan ook veel te beleven. Ierse Pub naast hotel is erg divers met zeer divers publiek. Parkeren naast hotel kost 15 dollar. Downtowon, Gastown en Robertsonstreet op redelijke loopafstand (10 minuten).
Gereisd met partner in september 2009

eenvoudig, wel compleet

Roel, 10-8-2008

Hotel is een eenvoudig hotel met nette en schone kamers. Gelegen in het centrum. Parkeren auto ca. Can $ 15,-- per dag. Personeel was vriendelijk en altijd bereid je te helpen of vragen te beantwoorden. Niet geschikt om langer dan enkele nachten te verblijven.
Gereisd met partner in juli 2008

Redelijk hotel met aparte Ierse pub

H.Seen, 2-8-2008

Redelijk hotel voor een paar nachten niet super groot vriendelijke mensen eigen parkeerplaats met aparte Ierse pub waar je kunt eten van s'morgens tot s 'avonds maar in de buurt is ook voldoende gelegenheid dicht in de buurt van Hop on Hop off bus..niet te ver van vliegveld...
Gereisd anders in augustus 2008

Marlou Beaujean, 16-9-2007

Dit hotel licht midden in het centrum. Daarom een leuk beginpunt om dingen te ondernemen. Licht echter niet in het "mooiste" gedeelte van de stad. Personeel is heel vriendelijk. Voordat wij aan onze tour begonnen hadden we een kamer met uitzicht op een blinde muur. Toen we terug kwamen v\d tour hadden we een kamer gevraag aan de straat kant op de bovenste verdieping en die beviel ons prima. Je hoort wel de discotheek onder het hotel, maar is niet hinderlijk. Jammer dat de liften en vloerbedekking al verouderd zijn. Ik zou dit niet aanraden voor gezinnen met kinderen. Wel voor mensen die niet veel geld willen uitgeven en in het centrum van Vancouver willen verblijven. Eindconclusie is dat het een prima hotel is, maar de volgende keer kies ik zelf voor iets meer luxe :)-
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Inn & Suites Downtown in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Inn & Suites Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Inn & Suites Downtown scoort een 7.42 uit 10 op basis van 6 reviews.