Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Light Heart Inn in het Nederlands

Fantastisch!

Miranda42, 3-11-2010

Dit B&B is echt fantastisch. Het ligt in een mooie rustige woonwijk, terwijl het centrum met de Skytrain binnen een paar minuten te bereiken is. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid in de straat. De slaapkamers hebben een eigen ingang die vanaf buiten te bereiken is, de voorzieningen zijn uitgebreid (internet, wasmachine, grote keuken), en het ontbijt is echt geweldig! Daarnaast is de host, Greg, de meest behulpzame man die volgens mij rondloopt :-)

Wij hebben hier in september 4 dagen verbleven en wij zouden meteen teruggaan naar deze accomodatie.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Light Heart Inn in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Light Heart Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Light Heart Inn scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.