Hotel Howard Johnson Plaza Vancouver **

6,3

1 review over Hotel Howard Johnson Plaza Vancouver in het Nederlands

geen goeie keuze

martine, 24-10-2009

Dit nooit meer, om het maar meteen duidelijk te maken. Onze kamer lag tegenover een ijsblokjesautomaat. Aangezien er geen koelkasten op de kamers waren, werd die ergggg druk bezocht en maakte een hels kabaal.In alle andere hotels waren de automaten in een andere ruimte die met een deur afgesloten was. Vriendelijkheid aan de balie, toen wij om een andere kamer vroegen, liet ruim te wensen over. De kamers zijn heel klein. Van het ontbijt wisten ze de avond tevoren niet of dat er zou zijn, dus dat hebben we niet gegokt.Van alle hotels die wij in Canada hebben bezocht, was dit het minst vriendelijke en minst comfortabel.
Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Plaza Vancouver in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Plaza Vancouver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Howard Johnson Plaza Vancouver scoort een 6.29 uit 10 op basis van 7 reviews.