Hotel Empire Landmark **

6,7

9 reviews over Hotel Empire Landmark in het Nederlands

Okee

verkeersleidet, 3-6-2013

Ligging is prima. Wel basic hotel en kamers maar uitzicht vergoed heel veel
Gereisd met vrienden in mei 2013

typische noord amerikaans hotel

dick-ank, 17-10-2012

Redelijk hotel met lekkere bedden , het hotel is eigenlijk wel aan renovatie toe.
Gereisd met partner in augustus 2012

gewoon stadshotel

marcel, 6-7-2011

amerikaanse en canadese hotels zijn toch iets anders dan de europese hotels waar meestal wat meer luxe en service is voorzien maar al bij al geen slecht hotel
Gereisd met vrienden in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Empire Landmark bij:

Magnifiek uitzicht vanaf de 33ste verdieping!

Marjan, 24-10-2009

Dit hotel heeft een perfecte ligging tov het centrum en een magnifiek uitzicht. De kamer zelf vonden wij niet zo bijzonder, maar was schoon en voldeed.
Gereisd met partner in juli 2009

Janny Ridderbroek, 1-10-2007

Sept. 2007 voor 1 nacht in dit hotel verbleven. Prima hotel voor 3 sterren kwalificatie. Midden in winkelgebied. Het ronddraaiende restaurant met uitzicht over heel Vancouver (op de 42ste verdieping) is fantastisch en het eten heel goed. Op 10 min. lopen van Stanley Park
    Gereisd met partner in oktober 2007

carla arends, 19-8-2007

Wij waren hier in juli 2007. De kamers zijn heel netjes met heerlijke bedden. Het eten in het ronddraaiende restaurant, met een schitterend uitzicht, was heel goed, Inderdaad niet goedkoop maar waar voor je geld.

De service was ook prima, strijkijzer en strijkplank waar we om vroegen werd meteen gebracht.De ligging was ook perfect, 10 minuten lopen naar Stanley Park, en hele mooie winkels.

Een minpuntje: de liften, daar moesten we soms erg lang op wachten, vooral tijdens het ontbijtspitsuur.

Gereisd familie in augustus 2007

Claudia, 2-10-2006

Het hotel ligt in volgens mij de drukste straat van Vancouver, waar ook veel zwervers lopen, wat later op de avond niet prettig is. Verder was de kamer wel schoon, maar ik heb nog nooit zo'n ouderwetse, oude kamer gezien met veel stukken overal vanaf. Ze hebben het geprobeerd een beetje op te knappen, maar dat is niet gelukt.

Ik vind het absoluut geen aanrader om naar dit hotel te gaan

Gereisd anders in oktober 2006

Nicky, 16-7-2006

Het hotel ligt iets buiten het centrum maar dit is wel te lopen. Voordeel is dat je dicht bij Stanly park zit. Het hotel is al wat ouder. Minpuntje, tijdens ons verblijf (3 nachten) zijn er in de aangrenzende parkeergarage 3 autoruiten ingeslagen.
        Gereisd met partner in juni 2006

Anouk, 16-3-2005

Heel leuk hotel. Kamers zijn keurig. Het restaurant op de bovenste etage, draait rond en heeft heerlijk eten (niet goedkoop).
          Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Empire Landmark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Empire Landmark in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Empire Landmark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Empire Landmark scoort een 6.73 uit 10 op basis van 34 reviews.