Hotel Best Western Chateau Granville ***

Hotel Best Western Chateau Granville
Best Western Chateau Granville
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Chateau Granville bij:

3 reviews over Hotel Best Western Chateau Granville in het Nederlands

Goed hotel - prima ligging

Migua, 1-7-2017

Onze kamer was prima - goede bedden, goede badkamer en een apart zitgedeelte. Wat wij ERG prettig vonden (en waar we ook voor gekozen hebben) is dat bijna alle kamers van dit hotel een balkon hebben. Lekker de deur open i.p.v. de airco aan.
Gereisd met partner in juni 2017

Redelijk hotel

Marcella, 27-7-2009

Wij sliepen in het bijgebouw, waar we de 1e nacht een andere kamer hadden gekregen. Deze was heel klein, bijna geen buitenlicht. De andere 2 nachten hadden we een grotere kamer op de bovenste verdieping.

Liggen van het hotel is prima, dichtbij de bekende winkelstraat.

Ontbijt is relatief duur, maar de service is goed.

Gereisd met partner in juli 2009

Eva, 26-2-2007

Twee nachten in de winter verbleven. Ruime kamers (wij zaten niet in het hoofdgebouw. maar in het bijgebouw).

Kamer was erg koud, maar stond een kachel in de kamer. Daardoor werd het weer erg warm.

Verder prima centraal bij Granville street

Gereisd met partner in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Chateau Granville in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Chateau Granville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Chateau Granville scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.