Hotel Bayshore Resort & Marina ****

Hotel Bayshore Resort & Marina
Bayshore Resort & Marina

1 review over Hotel Bayshore Resort & Marina in het Nederlands

Perfecte keus voor een paar dagen Vancouver

G. Smits, 14-8-2008

Na een camperrondreis door Canada hebben we nog twee nachten in dit hotel doorgebracht. Lekker luxe, echt genieten na 3 weken campingsanitair. Perfecte locatie; aan de haven, vlak bij Stanley Park en op geringe loopafstand van de winkelstraten. Ideaal waren het binnen- en buitenzwembad. Na een paar uurtjes stad konden de kinderen lekker zwemmen en daarna gingen we weer de stad in. We hadden een "escape package" arrangement geboekt. Hierbij hoefden we pas om 14.00 uur uit te checken. Dat was praktisch ivm onze vliegreis om 18.30 uur. Eén groot nadeel, de prijs. Met zijn vieren waren we voor 2 nachten incl. ontbijt bijna 700 euro kwijt. Maar we hebben geen seconde spijt gehad van onze keuze.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayshore Resort & Marina in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayshore Resort & Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bayshore Resort & Marina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.