Camping Waterlily Bay Resort

Waterlily Bay Resort

1 review over Camping Waterlily Bay Resort in het Nederlands

Prachtige plek waar

Edwin, 10-9-2011

Deze camping is vrij klein. Het heeft maar plaats voor een paar RV's Deze parkeer je aan het water. Je hebt uitzicht over het meer waar je allerlei activiteiten kunt ontplooien. Het sanitair stelt niet veel voor. Met name de douche was een grote belevenis. De gastvrijheid van de eigenaar is zeer groot. Je kunt overal gebruik van maken. als hij iets niet heeft dan probeert hij het te regelen. Er is geen eetgelegenheid op de camping. Daarvoor moet je naar het naburige dorp.

Voor mij was deze camping het hoogtepunt van de diverse campings die wij tijdens onze rondreis in Canada aangedaan hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waterlily Bay Resort in Terrace, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waterlily Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Waterlily Bay Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.