Camping Summerland Campground & RV Park

Matig

1 review over Camping Summerland Campground & RV Park in het Nederlands

campground met teveel regels

Jessica, 3-8-2008

Tijdens onze rondreis door Canada hebben we op allerlei soorten campings overnacht. Van luxe tot heel primitief. Campground Summerland was de duurste camping en het verblijf daar was één grote ergernis in tegenstelling tot alle andere campings! Een hele kleine plek voor onze camper, dus er was heel wat stuurmanskunst voor nodig om de camper op de plek te krijgen. De enige onvriendelijke persoon die we in drie weken Canada zijn tegengekomen was de eigenaresse van deze camping. En veel te veel regels, twee pagina's vol. In plaats van de geplande 3 nachten zijn we hier na 1 nacht weggevlucht.
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Summerland Campground & RV Park in Summerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Summerland Campground & RV Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Summerland Campground & RV Park scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.