Camping Glacier View RV Park **

Glacier View RV Park

2 reviews over Camping Glacier View RV Park in het Nederlands

Prima campground

Marianne, 14-7-2013

Glacier View RV park is een prima campground voor 1 nacht met een schitterend uitzicht op de gletsjer! Heel schoon sanitair met rustgevende achtergrond muziek die ook te koop is bij de eigenaresse.
Gereisd met partner in juni 2013

Camping met een fantasties uitzicht

Mary, 3-1-2011

Camping Glacier View ligt iets vanaf hwy 16 richting Prince Rupert. Het is een kleine camping met ruime plaatsen en een mooi, vezorgd sanitair met rustieke vogelgeluidjes. Tijdens onze aankomst was er niemand aanwezig in de receptie, maar er hing een envelop met onze naam op de deur en mochten zelf een plekje zoeken, als we de volgende dag weer vertrokken moesten we het geld in de envelop stoppen. Vanaf de camping een prachtig mooi uitzicht op de gletsjers
    Gereisd met partner in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glacier View RV Park in Smithers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glacier View RV Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glacier View RV Park scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.