Hotel Gateway Inn

Hotel Gateway Inn
Gateway Inn

1 review over Hotel Gateway Inn in het Nederlands

Praktische kamer met bankje in namiddagzon

Yerun, 6-8-2014

Gateway Inn ziet er van buiten vrolijk uit en het zijn de bankjes in de namiddagzon voor iedere kamer die ons overhalen om in dit motel te overnachten. Bij het binnenstappen van de receptie moet je even met je ogen knipperen, want de Chinese eigenaar heeft het er nogal Chinees ingericht. In de motelkamers merk je daar echter weinig meer van, die zijn ruim en praktisch, met een vloer van laminaat. De inrichting is eenvoudig en de afwerking hier en daar wat grof, maar de kamer is wel voorzien van alles wat je nodig hebt, zoals koelkast, tv en magnetron. Onze kamer heeft ook een volledig ingerichte keuken, maar omdat we die niet gebruiken hoeven we er ook niet voor te betalen.

’s Ochtend is er een heel eenvoudig ontbijt inbegrepen: toast met jam en cereals. Eigenlijk wel nostalgisch: in 2007 was zo’n continental ontbijt gebruikelijk bij veel motels, maar anno 2014 is het overal veel uitgebreider.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gateway Inn in Revelstoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gateway Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gateway Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.