Hotel Coast Hillcrest Resort ***

8,2

6 reviews over Hotel Coast Hillcrest Resort in het Nederlands

geweldige plek

Ine, 1-7-2013

Op de berg iets boven het stadje Revelstoke midden in de natuur, ligt dit hotel. ook fijn op de doorgaande weg naar Lake Louise, wel eerst tanken!

Wij hadden een ontzettend ruime kamer met balkon en superuitzicht op Mount Revelstoke, dit was wel de superior room. Ontbijt ook helemaal top, maar moest wel extra betaald worden. al met al een luxe maar prijzig nachtje. Revelstoke was niet veel aan, er waren wel restaurantje en opvallend veel chinese restaurants.

Gereisd met partner in juni 2013

Prachtig gelegen hotel

Els, 18-7-2012

Het hotel is prachtig gelegen, de kamers zijn goed en het ontbijt en diner zijn prima verzorgd. Alleen hadden we problemen met de badkamerdeur. Die was van binnenuit niet te openen. We kregen een andere kamer aangeboden, maar omdat we hier maar 1 nacht bleven en we alle spullen uitgepakt hadden, hebben we daar maar van af gezien. We hebben de deur gewoon opengelaten. We kregen de volgende ochtend wel het ontbijt gratis, goede service!

De plek van de hot tub is vreemd, op het terras naast het gedeelte waar gegeten kan worden.

Gereisd met partner in september 2011

goed

Nadine, 9-11-2008

de kamers waren een beetje raar van indeling.Er is een jacuzzi buiten op het terras met mooi uitzicht op de natuur maar ook heel zichtbaar uit de lobby.Het eten was er heel lekker en verzorgd.Het stadje Revelstoke is absoluut GEEN bezoek waard.Niks te zien .Ook geen eetgelegenheid ofzo.Opgepast voor de beertjes!

Begin sept 08 bezocht

Gereisd anders in november 2008

leo traa, 7-10-2006

Een ronduit fijn hotel,mooi gelegen aan de rand van Revelstoke.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant.Nu niet allemaal tegelijk hier naar toe,dan heb ik misschien geen plaats meer! Kortom; een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2005

Anouk Schouten, 1-3-2006

In Augustus 2004 geweest. Een erg mooi hotel. Goed verzorgd. Buiten Revelstoke tegen de bergen aan. Geweldig uitzicht!

Ontbijt goed verzorgd!

Een echte aanrader

Gereisd anders in maart 2006

Canadagek, 20-8-2004

Een absolute aanrader, zowel 's zomers als 's winters.
Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Coast Hillcrest Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coast Hillcrest Resort in Revelstoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coast Hillcrest Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coast Hillcrest Resort scoort een 8.18 uit 10 op basis van 9 reviews.