Hotel Crystal Springs Motel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Crystal Springs Motel bij:

1 review over Hotel Crystal Springs Motel in het Nederlands

Fris en verzorgd motel

Yerun, 15-7-2014

Bij het binnenrijden van het piepkleine Radium Hot Springs valt op hoe heerlijk fris en verzorgd alles er uit ziet. Zo ook Crystal Springs Motel, een lieflijk ogend motel met een aantrekkelijk tuintje ervoor, met relaxte tuinmeubelen en bloesemende bomen. Onze kamer op de eerste verdieping ziet er nog nieuw uit, met een grote flatscreen tv, een fijn koffiezettertje en voor de afwisseling eens laminaat in de badkamer.

De eigenaren van het motel zijn stuk voor stuk opvallend opgewekt en gastvrij. De dochter checkt ons hartelijk in en later vertelt de moeder ons nog interessante verhalen over het gedrag van beren, die we eerder die dag langs de route hebben gespot. ’s Ochtends is er geen ontbijt, maar er staan wel bakplaten met zelfgebakken muffins in de lobby. De bleke bosbessenmuffins zijn eigenlijk de enige tegenvaller in dit motel. Ons eigen ontbijt van de supermarkt bevalt een stuk beter.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Springs Motel in Radium Hot Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Springs Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crystal Springs Motel scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.