Hotel Penticton Lakeside Resort ****

7,3

6 reviews over Hotel Penticton Lakeside Resort in het Nederlands

Fijne ligging, degelijk hotel

Luc De Clerck, 14-11-2009

Je moet hier geen spectactulaire dingen verwachten...het hotel is goed onderhouden met een fijne ambiance maar het gaat al wel een paar jaar mee natuurlijk. Hebben geweldig gegeten in het drijvend restaurant...een aanrader
Gereisd met partner in juni 2008

Goed hotel netjes schoon mooi aan het meer

D Stomp, 15-8-2009

Wij zijn er met onze kinderen 1 nacht geweest .

Zag er netjes en schoon uit.

De kinder hebben ook heerlijk gezwommen in het meer.

wij waren erg tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Janny Ridderbroek, 1-10-2007

Sept. 2007 hier voor 1 nacht geweest. Hotel ligt mooi aan het meer, 1 lift buitengebruik. Bij het restaurant buiten het hotel aan het meer is het goed eten, wel kleine porties voor een behoorlijke prijs.
Gereisd met partner in oktober 2007

michiel, 30-9-2007

Het hotel ligt aan het meer. We hadden een kamer met meerzicht en een flatscreen TV. Er was o.m. een casino in het hotel. Gans de avond en nacht hoorden we vanuit de kamer de muziek beneden. In de gangen liepen 's nachts (luidruchtige) mensen over en weer. Het eten was prijzig. Eén van de twee liften was stuk en de trap hebben we nooit gevonden. Conclusie : ideaal voor wie wil feesten, maar zeker geen hotel om met kinderen naartoe te gaan.
Gereisd familie in september 2007

douanita, 23-7-2007

goed hotel op een mooie plek in Penticton, waren het hotel aan het renoveren, hadden een goede kamer, ruim en schoon. Eten was perfect
Gereisd met vrienden in juli 2007

P. Kloppers, 30-6-2007

Prachtig gelegen en eenvoudig te vinden (begin Main street) Hotel-Casino aan de oever van Okanagan Lake (met privé strandje).

Redelijk groot van opzet. Wordt ook veel bezocht door casinogangers. Is wel hard toe aan renovatie (en daarom o.i. nog geen 4 sterren waard). Gelukkig kregen wij een (deels) gerenoveerde kamer.

Restaurant - groot - druk - vriendelijke bediening, maar geen persoonlijk sfeer.

Indien men beter en rustiger wenst te dineren en een persoonlijke bediening wenst, dan is op 10 minuten lopen Bistro Amante (Main Street 101-483), wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Penticton Lakeside Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Penticton Lakeside Resort in Penticton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Penticton Lakeside Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Penticton Lakeside Resort scoort een 7.25 uit 10 op basis van 8 reviews.