Matig

1 review over Lodge Postill Lake Lodge in het Nederlands

een combinatie van prachtig en nooit meer

karin, 18-8-2009

Postill lake lodge is gelegen nabij Kelowna BC. Te bereiken uiteindelijk over een grind/gravel-weg van +/- 19 km. door een afgelegen stuk. De accommodatie bestaat uit een aantal huisjes.

Wij verbleven in huisje nr. 2, met alleen koud water, toilet, geen douche, een stapelbed in de woonkamer annex keuken en een 2 pers.bed in een afgescheiden ruimte. Men noemt het slaapkamer, maar die bestaat uit een houten wand die eindigt ter hoogte van het bovenste stapelbed in de woonkamer, geen deur maar een gordijn. De ruimte zou geschikt zijn voor 4 personen, echter naar mijn maatstaven is dat overdreven. Bagage moesten wij bijv. in de auto laten. Er is geen koelkast.

ALLES hangt af van de intentie waarmee je hier naar toe gaat !!

Als je graag wilt vissen en daarnaast zeer basic wilt overnachten dan lijkt het me een prima lokatie.

De eigenaresse is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht over het meer(tje) is prachtig, vooral als het donker wordt en de maan schijnt.

Gereisd familie in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Postill Lake Lodge in Kelowna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Postill Lake Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Postill Lake Lodge scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.