Hotel Colonial 900 Motel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Colonial 900 Motel bij:

1 review over Hotel Colonial 900 Motel in het Nederlands

Verrassend goed motelletje

Yerun, 5-8-2014

Overvallen door noodweer komen we bij avond op de bonnefooi terecht bij het Colonial 900 Motel. Dat blijkt een heel positieve verrassing. Het is het eerste motel dat we bij het binnenrijden van Hope aantreffen en ziet er verzorgd uit met de bloeiende struiken ervoor. De jonge Chinese eigenaar ontvangt ons superenthousiast en wijst ons spontaan op de 10% korting voor AAA-leden. Erg attent, want met onze ANWB pas kunnen we van die korting gebruikmaken.

De kamer ziet er tot in de puntjes verzorgd uit en is heerlijk ruim. De zithoek bij het raam is door een halfhoog muurtje afgescheiden van de plek waar het bed staat, dat ziet er best gezellig uit. Er is geen ontbijt in het motel, maar met de koelkast, magnetron en koffiezetter op de kamer kun je prima toe met een zelf meegebracht ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colonial 900 Motel in Hope, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colonial 900 Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Colonial 900 Motel scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.