Hotel Harrison Hot Springs ***

7,5

9 reviews over Hotel Harrison Hot Springs in het Nederlands

Prima hotel

Marjan, 21-5-2013

We verbleven met twee personen in een ruime gezinskamer. Je kunt hier heerlijk genieten van de hot springs. Zeker de moeite waard na bijvoorbeeld een rondreis.

Gezellige boulevard met prima restaurantjes.

Gereisd met partner in juli 2009

goed hotel

A@A, 6-9-2009

1 nacht verbleven in genoemd hotel. Groot hotel en veel gasten. Kamer was schoon maar wel wat verouderd.

Ontbijt en diner in restaurant kan in buffet vorm worden genoten. Was goed verzorgd.

Voor 1 nacht vond ik het ook wel voldoende een verblijf hier. Ligging aan een meer wel gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2009

Relaxt hotel

GBE, 12-8-2009

Hotel dat bekend staat om zijn baden met water uit de hot springs. Hebben deze locatie dan ook benut om te relaxen na 1,5 week reizen.

Onze kamer bevond zich in de hoge (west?) toren. Deze was vrij ruim en betrekkelijk standaard, zoals we verwacht hadden.

De ligging aan het meer en boulevard is aardig. Wel veel dagtourisme in het weekend.

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Harrison Hot Springs bij:

Wij waren hier nu voor de tweede keer!!

fam van Beuningen, 30-8-2008

Dit jaar hadden wij bewust weer voor dit hotel gekozen. Een hotel met 5 verschillende zwembaden. Een mooi aangelegde tuin. Aan de voorkant een prachtig meer. Wij zaten in de westtouwer. De kamers waren goed, met uitzicht op de zwembaden. Personeel was vriendelijk.
Gereisd familie in juli 2008

michiel, 30-9-2007

Het hotel doet wat afgeleefd aan. Het ligt dicht bij het meer, maar biedt geen zicht op het meer. Aan de receptie spraken ze zo snel dat we alles verschillende keren opnieuw moesten vragen. Het restaurant hebben we nooit gevonden. De badkamer was dringend aan renovatie toe en de kraan lekte.
Gereisd familie in september 2007

douanita, 24-7-2007

goed hotel op mooie plek, kamers zijn wat gedateerd en erg gehorig, ook niet al te groot, wel schoon. eten was goed , erg vriendelijke personeel.
Gereisd met partner in juli 2007

Wilma , 9-7-2007

Centraal gelegen hotel op loopafstand van het meer. Gangen en kamers doen wat somber aan. Voorzieningen in de kamers goed w.b.t. sanitair en bedden, verder beperkt w.b.t. kitchenette of dergelijke. Weinig ruimte voor koffers.
Gereisd anders in juli 2007

Annet, 7-7-2007

Schitterend gelegen hotel. Was druk vanwege Canada Day. Restaurant zat daardoor mutvol met hele families. Wij waren er vrijdags, Italiaans Buffetdag in het hotel. Dit was prima geregeld en alles volop aanwezig. Kamer oud, gedateerd en op een plek zonder uitzicht. Maar ach, we waren er maar één nachtje. Bij langer verblijf zou ik om een andere kamer hebben gevraagd.
Gereisd met partner in juli 2007

Raymond Jorna, 10-8-2006

Ruime kamer met 2 goede queen-size bedden. Kamer is voorzien van koelkast, magnetron en thee/koffiefaciliteiten. Goede badkamer voorzien van bad met jetstreams. In de lobby staat een ATM.
Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Harrison Hot Springs bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harrison Hot Springs in Harrison Hot Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harrison Hot Springs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harrison Hot Springs scoort een 7.46 uit 10 op basis van 13 reviews.