1 review over Hotel Golden Gate Motel in het Nederlands

Goede Ligging, lekker voordelig.

dwcarstyling, 9-11-2009

Het golden Gate Motel is een lekker basics motel.

Verwacht geen toeters en bellen, maar alles werkt.

We kwamen aan en toen werden er kamers geruild ( we hadden exacte kamer nummers doorgegeven van eerdere reizen ) omdat er water lekkage was geweest, erg netjes opgelost.

Het ligt vlak bij de weg zoals vele motels maar was best gehorig, niet zozeer met de buren maar vooral met weg verkeer, de bulderende vrachtwagens die de berg op moesten, dit hield rond 11:00 uur op.

Eenmaal in slaap gevallen geen probleem, ik ben erg kieskeurig met bedden, deze bedden lagen erg goed, kan je niet van alle motels of hotels zeggen.

Het ligt vlak bij het stadje golden met de gebruikelijke fastfood ketens en andere restaurantjes.

Kortom, voor een one night stop, perfecte lokatie voor een zeer goede prijs.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Gate Motel in Golden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Gate Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Gate Motel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.