2 reviews over Hotel Fairmont Hot Springs Resort in het Nederlands

Fijne plek om tot rust te komen

Pascal, 24-5-2012

Wij zijn 2 nachten geweest in dit fijne resort. 1e dag hebben we lekker gerelaxt in de hot springs. De 2e dag zijn hebben we Kootenay National Park bezocht wat op korte afstand ligt.

Fijn hotel, mooie kamers, lekkere bedden. Vanuit sommige hotelkamers loop je zo over het gras door naar de hot springs.

1e keer hier verblijven in 2003 is zo goed bevallen dat we in 2005 weer hier langs zijn gereden.

Gereisd met vrienden in september 2005

Lekker even bijkomen in het warme water

Desiree, 8-11-2009

We kwamen hier zonder reservering aan. Gelukkig hadden we nog net de laatste kamer. Die moest nog wel eerst schoongemaakt worden. Hierdoor kregen we ook onze keycard voor de kamer nog niet en konden we, zoals even later bleek, alleen in het publieke warmwaterbad. Het openbare bad was heel erg druk. Na een uur konden we alsnog naar onze kamer en naar het prive bad. Dit bad is veel mooier en rustiger.

Helaas minder punten voor de service, want ik snap nog steeds niet waarom we niet alvast de sleutelkaart konden krijgen zodat we in het prive bad konden.

Kamers en eten waren overigens prima. Verwacht echter geen haute cuisine.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairmont Hot Springs Resort in Fairmont Hot Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairmont Hot Springs Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairmont Hot Springs Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.