Hotel Deerlodge ***

• Ligging t.o.v. pistes8,0

7 reviews over Hotel Deerlodge in het Nederlands

Slechtste Hotel op onze reis

F.B.Smit, 12-10-2016

Afgekloven Hotel. Pas om 16.00 uur op de kamer.

Geen aanrader. Kamer slechtste die we ooit gehad hebben.

Badkamer voor 1 persoon, 2e persoon kon er niet bij.

Naargeestige kamer. Bij klacht ....we hadden er toch zelf voor gekozen, terwijl het in ons pakket zat.

Upgrade was niet mogelijk, hotel vol.

Na aanvraag alsnog koffiezet apparaat gekregen, maar was defect.

Enige hotel, waarvan de receptie de bevestigingen voor de reisorganisatie niet bevestigde.

In restaurant deed ober moeilijk bij het bestellen van een glas wijn.

Geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2016

gezellig

hilde Boon, 7-8-2011

Heel goed gelegen vlakbij het meer.Heel rustig.

Was oud maar had de uitstraling van een echte lodge en ik vond het er heel aangenaam.Je moet bijna in het hotel eten want er is verder niets in de buurt.Het eten was wel vrij duur maar in orde en je zit er ook prachtig.Het heeft een mooie living met open haard om iets te drinken en je kan de ganse dag gratis koffie nemen.Een hotel met veel uitstraling!!

Gereisd met partner in juli 2011

Wat een gangen!

annemiekterbeeke, 12-11-2009

De Deer Lodge is een oud hotel met heel veel gangetjes en trappetjes. Wij verbleven hier 2 nachten, maar liepen nog steeds fout. Toen we aankwamen was er net een stroomstoring geweest. Het hele hotel was daarom verlicht met waxinelichtjes. Ondanks dat, was het aardedonker en hadden we moeite met het vinden van onze kamer. Gelukkig was een medewerker zo behulpzaam om met ons mee te lopen en onze koffer te dragen. De kamer was netjes en ruim, met twee 2-persoons bedden. Het uitzicht aan de achterkant van het hotel was niet echt mooi (we keken tegen een beboste berg aan), maar het was er wel lekker rustig. Het bubbelbad en de "speelkamer" van het hotel zagen er wat "verlopen" uit. Het restaurant was daarintegen wel weer erg netjes en gezellig, al vonden wij de prijzen wel wat aan de hoge kant. Het hotel ligt heel gunstig, vlakbij Lake Louise (wat een beetje verpest wordt door het grote Fairmont hotel chateau Lake Louise). Ook Moraine Lake ligt vlakbij en mag je zeker niet missen!
Gereisd met partner in september 2009

prima

kelly, 9-7-2009

Leuk hotel vlakbij het meer. Het hotel heeft een leuk restaurant waar je prima en gezellig kunt eten. Verder vond ik lake louse een beetje tegenvallen, maar voor 1 nacht is het prima. De kamers vond ik erg klein terwijl wij al een upgrade hadden gekregen. Ook hebben ze geen tv enz.
Gereisd met partner in juli 2009

Sfeervol en goed.

Bruce Engel, 20-1-2009

Het hotel is sfeervol ingericht. Het hotel heeft een mooie lounge met een grote openhaard. De kamer die wij hadden was erg klein, maar netjes. Het eten is goed en het ontbijtbuffet fantastisch!
Gereisd met partner in juni 2006

Manon, 21-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ligging t.o.v. pistes kan ik niet beoordelen. We hadden een schitterende kamer op wandelafstand van het lake zelf. De wandelafstand is gemeten naar maatstaf van een kind van 4, dus het is echt niet ver. Ik moet er wel bij zeggen dat we een aanbieding buiten het hoogseizoen hadden en daarom een dure kamer voor relatief weinig geld. Er waren ook mindere kamers. We waren van plan een paar dagen te verlengen maar hebben daar vanaf gezien omdat de kamers die normaal binnen ons geplande budget vallen kwalitatief beduidend minder waren. Het hotel had een leuk restaurant en heel vriendelijk personeel (maar dat zijn we in Canada niet anders gewend).
Gereisd anders in mei 2007

Hans, 9-11-2003

Gezellig hotel.
    Gereisd anders in november 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Deerlodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deerlodge in Lake Louise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deerlodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Deerlodge scoort een 5.83 uit 10 op basis van 7 reviews.