Camping Mount Kidd RV Park & Campground

Mount Kidd RV Park & Campground

2 reviews over Camping Mount Kidd RV Park & Campground in het Nederlands

Rustige campground

Henk van der Weide, 10-5-2013

Ondanks dat het groot is toch heel veel privacy en rust en een geweldige natuur. Kananaskis is prachtig om te lopen.
Gereisd met partner in juni 2001

Unieke ligging

Mary en Peter, 13-12-2009

In de voorbereiding hebben we deze camping toegevoegd vanwege de unieke ligging, maar wat jammer de weergoden waren ons niet goed gezind. Bij aankomst begon het te sneeuwen en dat in juni. Een prachtig gezicht maar we zijn maar een nachtje gebleven, het was te koud. Het is een hele grote camping met grote plaatsen en genoeg prive. Het sanitair was uitstekend.
Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mount Kidd RV Park & Campground in Kananaskis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mount Kidd RV Park & Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mount Kidd RV Park & Campground scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.