Camping Wapiti Campground

8,1

3 reviews over Camping Wapiti Campground in het Nederlands

Wintercamping

Judith, 18-5-2017

Wij stonden op de wintercamping ivm reisperiode. Dit is een veredelde parkeerplaats. Maar wel met mooi uitzicht op omliggende bergen en de gondel. Dichtbij Jasper. Leuke speeltuin. Sanitair is basic maar schoon. Elk's zijn vaste gast op de camping
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

De wapiti's lagen met hun kont zowat in onze tent

j.oskam46, 1-8-2013

Hier beleefden we onze mooiste tijd in Canada! Prachtige campground met grote plekken; ook plekken langs de rivier. Gratis brandhout. We zagen in de omgeving een paar beren, wilde geiten en op de camping bivakkeerde een kudde wapiti's; ook vlak bij onze tent (zie foto). Jasper heeft een aardig centrumpje en de benzine ("gas") is er redelijk goedkoop. Wat betreft het internetten: wij kozen steeds voor de bibliotheek. Een uur lang gratis op de echte computer en daarna nog onbeperkt gratis wifi (waifai in Canada!). Met Raymond zeggen we: It sounds great!
Gereisd met partner in juli 2013

Kans op "wild"op de camping

becathijs, 22-8-2012

Camping ligt langs de Icefield Parkway enkele kilometers voor Jasper (komend vanuit Banff) rechts van de weg. Mooie camping in het bos, grenzend aan een rivier. Regelmatig wordt er wild (elks en ook beren) op de camping gesignaleerd. Voor RV's geasfalteerde lanen in het bos of op het "overload"-terrein. Plaatsen voor tenten, voor RV's zonder voorzieningen, en plaatsen met elektriciteit. Modern schoon sanitair. Centrale plek voor sanidump. Verder geen voorzieningen. Goede camping voor bezoek aan Jasper en het Nationaal Park. Prijs 33 CDN voor een plaats met elektra.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wapiti Campground in Jasper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wapiti Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wapiti Campground scoort een 8.08 uit 10 op basis van 3 reviews.