Hotel Fairmont Jasper Park Lodge ****

Hotel Fairmont Jasper Park Lodge
Fairmont Jasper Park Lodge
7,6

Weer vandaag5°-1°

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fairmont Jasper Park Lodge bij:

8 reviews over Hotel Fairmont Jasper Park Lodge in het Nederlands

Nooit meer

Gijs Vreeswijk, 21-8-2017

Voor het bizarre bedrag van €560,00 per nacht krijg je een akelig klein blokhutje met een miezerig klein verouderd badkamertje.

Dat heeft niets meer met zaken doen te maken maar met zakken vullen.

De volgende keer maar snel doorrijden dus.

Gereisd met partner in juli 2017

niet wat het moet zijn

j en m, 17-10-2010

we zijn net terug uit canada en hebben in deze lodge verbleven.we kregen voor aanreis bericht dat de spa in reconstuctie was. maar dat was geen probleem om dat we in de andere fairmont hotels spa hadden. helaas was er meer dan de spa in onderhoud. en de service heel slecht. de kamers verouderd en ook buiten om bladerde alle verf af endat is niet wat je van een luxe onderkomen mag verwachten. ook zet men een vrijwillige bijdragen aan reclame kosten zo als verplicht op je rekening. het is maar een paar eureo maar het klopt niet.

wij zullen er niet meer heen gaan

Gereisd met partner in oktober 2010

Omgeving moet het doen, niet het hotel

Linda, 19-8-2010

Nooit meer, prijs kwaliteit absoluut niet in verhouding. Het is veel te duur voor wat je krijgt. Exht geen 5 sterren waardig helaas. Kamers ruim maar vergane glorie en hadden geen aico. Het was bloedheet op de kamer. Schuiframen konden niet naar beneden want waren uit het lood. Hier kwamen wij 's avonds laat achter toen wij ze open wilden zetten. De volgende dag hierover geklaagd bij de receptie en werd zeer laconiek gereageerd. We hadden het direct moeten melden, al was het midden in de nacht. Fijn als we dit van te voren hadden geweten! Verder is het terrein 1 doolhof. Eten en bediening in het restaurant is uitstekend. Bij de klacht aan de receptie waren ze dus een stuk minder vriendelijk. Ligging is geweldig. Een paar km van het centrum van Jasper (niet op loopafstand maar was geen bezwaar).
Gereisd met partner in augustus 2010

Duur, maar de moeite waard

Jeroen de Lignie, 27-9-2009

Wij waren hier eind juni 2009. De lodge ligt op 5 km rijden van Jasper en bestaat uit verschillende houten gebouwen met kamers, verspreid over het terrein. Het geheel ligt tussen twee meren, met mooi uitzicht over de bergen. Er is heel veel keus in kamers en suites. Wij hadden een kamer met open haard en bubbelbad. Heel sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien. Internet tegen betaling op de kamer beschikbaar. Enige minpunt waren de gordijnen, die door de hoogte moeilijk dicht gingen. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, meestal studenten. Er zijn meerdere restaurants in de lodge, van goedkoop tot heel duur. In Jasper zelf is ook heel veel keus. De lodge is niet goedkoop, maar bij vooruitbetalen kregen wij 30% korting. Voor de ligging en de sfeer wel de moeite waard, ten opzichte van verblijf in Jasper zelf.
Gereisd met partner in september 2009

Prachtige ligging

Peter M., 14-9-2008

We hebben 2 nachten in deze lodge gelogeerd. De gebouwen zijn al vrij oud (dateren van voor 1928), maar liggen prachtig aan een maar. Veel kamers hebben direct uitzicht pop het maar, maar lang niet allemaal. Wij hadden dat wel en dat was het geld (vonden wij) zeker waard. Het is zeker geen goedkoop hotel, of liever lodge. Een lodge, dus ook deze, heeft toch een beetje een soort scouting-uitstraling, hoewel het wel een zeer luxe is. Een zeer groot complex met o.a. 3 restaurants en veel luxe winkels. Het ligt zo'n 3 km buiten Jasper, waardoor wij ook 2 keer een eland ontmoet hebben. Dus: niet goedkoop, wel de moeite waard.
Gereisd met partner in september 2008

prachtig luxe-hotel

Familie Pieroelie, 10-7-2008

Tijdens onze rondreis hebben we 1 nacht doorgebracht in dit hotel. Boek via internet, goedkope tarieven. Bij de balie aangekomen een upgrade naar een luxere kamer/suite aangeboden. Prachtige kamer! De kamers zijn in het hoofdgebouw en in losse gebouwen. Als je geen zin hebt om te lopen kun je je laten rondrijden in een golfkar. Diner in hotel was erg duur maar je wordt ook vreselijk verwend. Bij het hotel ligt een mooie golfbaan. Jasper is een knus en mooi stadje met veel goede restaurantjes.
Gereisd met partner in mei 2008

RZ, 4-7-2007

Mooi complex, midden in de natuur (herten e.d. banjeren langs het terras van je kamer) op een kilometer of 5 van Jasper. Prima restaurants. Goede uitvalsbasis voor tochtjes in de omgeving (oa Lake Maligne). Veel wandelmogelijkheden met grote kans beren tegen te komen.
Gereisd met partner in mei 2006

S.Dinkla, 10-7-2006

wij hadden een lodge met voor een veranda en achter een tuintje ziet er allemaal heel mooi uit maar de muren zijn van karton heel veel contact geluid dat is wel erg jammer.Lounge en restaurant hebben een hoog hockeyclubhuis gehalte heel gezellig
Gereisd familie in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairmont Jasper Park Lodge in Jasper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairmont Jasper Park Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairmont Jasper Park Lodge scoort een 7.63 uit 10 op basis van 24 reviews.