1 review over BedAndBreakfast Bear's Paw Guest House in het Nederlands

Gastvrije beheerders/eigenaars

Grietje, 19-6-2010

De eigenaars deden hun uiterste best ons het naar de zin te maken, met tips, krantje, dienblad met koffie/koekjes in de avond etc.

De eerste nacht verbleven we in het huis zelf, een middelgrote kamer, bijna nog nieuw ingericht, buiten de kamer was een groot ruimte. Waarschijnlijk een speelruimte voor de kinderen toen die nog thuis waren, daar was dan ook grote tv, voetbalspel etc.

De resterende nachten verbleven we in het souterrain. We hadden eigen ingang en parkeerruimte. Een koele ruimte, dat was wel prettig. Minpuntje was een pilaar midden in de ruimte. Het ontbijt was elke morgen een beetje van hetzelfde maar wel voldoende.

Gereisd met partner in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Bear's Paw Guest House in Jasper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Bear's Paw Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Bear's Paw Guest House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.