Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Austrian Haven in het Nederlands

Overtreffende trap van gastvrij

Jan, 10-8-2012

Op basis van internet reviews deze bed&breakfast geboekt. Het huis met prachtige tuin ligt dichtbij het centrum van Jasper (zo'n 5 minuten lopen). We kregen de honeymoon suite. Deze is origineel vormgegeven, is (extreem) groot en van alle gemakken voorzien. De gastvrouw zorgde er elke dag voor dat onze koelkast van lekker ontbijt voorzien was en vroeg regelmatig of we nog iets te kort kwamen. Toen we vroegen waar we onze was konden doen bood ze aan om dit (gratis) te doen. Bij terugkomst 's-avonds lag de was schoon en opgevouwen al op ons te wachten.

Een volgende keer zullen we hier absoluut weer overnachten. Geweldig!

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Austrian Haven in Jasper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Austrian Haven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Austrian Haven scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.