8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Overlander Mountain Lodge bij :

3 reviews over Hotel Overlander Mountain Lodge in het Nederlands

Super locatie om Jasper National Park te verkennen

Wouter van Ouwerkerk, 2-1-2017

Aangename sfeer, mooi uitzicht en goede service. Het was heerlijk om 's avonds in de lobby bij het haardvuur te zitten. Vriendelijke bediening in het restaurant.
    Gereisd met partner in december 2016

Mooi hotel vlakbij Jasper NP

Els, 23-7-2012

Dit hotel ligt in Hinton vlakbij Jasper National Park en is een stuk vriendelijker qua prijs dan het dure Jasper. De weg van het park naar het hotel is schitterend, dus niet erg om een paar keer op en neer te rijden. Onze kamer was ruim en schoon en het uitzicht vanaf het terras bij de eetzaal is adembenemend mooi. Het eten is goed, alhoewel de prijzen voor het diner er niet om liegen. Vooral de wijn vonden wij aan de prijzige kant. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, maar de tweede dag was het wat beperkter omdat het hotel lang niet vol zat. We kregen het toen wel gratis.
    Gereisd met partner in september 2011

goed alternatief voor Jasper

Sandra, 30-6-2011

Voor wie niet in toeristisch Jasper wil verblijven is dit een prima locatie. Mooie omgeving en naast het Jasper National Park. Wij hadden een kamertje in motelachtig aandoend stuk. Groot genoeg om te slapen en te douchen.

Twee aandachtspunten: Ten eerste zijn de matrassen/bedden standaard zacht/slap. Na een nacht in deze "hangmat" doorgebracht te hebben aan Jason (receptie) gevraagd of we een beter matras konden krijgen. Eigenaar van de lodge heeft helpen zoeken en slepen om aan onze wens tegemoet te komen.

Ten tweede zijn de kamers in het gedeelte waar wij verbleven gehorig. Douche- en bedgeluiden van onze achterburen waren duidelijk waarneembaar.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Overlander Mountain Lodge in Hinton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Overlander Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Overlander Mountain Lodge scoort een 8.63 uit 10 op basis van 3 reviews.