Hotel Fantasyland ****

Hotel Fantasyland
Fantasyland
8,6

7 reviews over Hotel Fantasyland in het Nederlands

Leuk om een keer mee te maken.

peter-mariska, 26-8-2010

Eerst lekker shoppen in de Edmonton Mall. Big size shopping centre, je weet niet wat je ziet. Daarna lekker slapen in dit mooie hotel. Wij waren er op een doordeweekse dag en dan zijn de thema kamers goedkoper dan in het weekend. En aangezien wij niet geboekt hadden konden we nog een beetje onderhandelen over de prijs en kregen daarbij ook nog kortingsbonnen voor het zwembad in de mall en gratis ontbijt. Heerlijk geslapen in een groot rond bed met allemaal spiegels om je heen en een jacuzzi midden in je kamer. Echt leuk om een keer mee te maken..
Gereisd met partner in juni 2004

super hotel....wat wil je nog meer

Sandra Rijbroek, 20-4-2010

Wat een geweldig hotel.Goeie service(maar dat is overal wel in canada).Ontbijt was ook heerlijk.

Mooie kamers,met enorme bedden.

En dan met de lift naar beneden,en gelijk in de Edmonton mall staan.Wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in september 2002

Angela, 9-8-2007

Ik vond dit echt een luxe hote! Wij hadden voor een standaardkamer geboekt en kregen een upgrade naar Business room met echt een heerlijk kingsize bed en een Jacuzzi. Douche was ook erg mooi. De kamer was brandschoon en vanaf Business room kreeg je er gratis een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet in Cafe de Paris bij. Het leuke van een verblijf in dit hotel is dat je er gratis 1 maal toegangskaarten voor het nabijgelegen zwemparadijs krijgt. Deze kaarten kosten normaal 35 CAD per stuk dus dat is mooi meegenomen. Het hotel is niet goedkoop, maar het is zeker een bezoek waard!
Gereisd met partner in juni 2007

Berghuis, 30-6-2007

We zijn hier geweest in de eerste week van mei 2007. De entree is netjes, schoon en het personeel vriendelijk. voor een basis kamer betaal je veel. Ik kon alleen weinig van het thema terug vinden. Dit viel mij toch wel tegen. Wel moet ik zeggen dat het bed heerlijk sliep. De badkamer mooi netjes en schoon was. De straal uit de dousche erg lekker. En een mooi uitzicht over de stad heen.
Gereisd met partner in mei 2007

leonie, 26-2-2005

Na een leuke dag winkelen, kan je hier een super relax hoteltje pakken. het hotel is echt heel erg mooi, en het ontbijt is helemaal super !!!

goede service en voor herhaling vatbaar !!

Gereisd anders in februari 2005

Tonya Deryber, 12-2-2005

Twee maal bezocht. In april 2003, en Pasen 2004.

Heerlijke kamers. Goed verzorgd. De ligging in de Mall is top. Alles bij de hand.

Niet goedkoop.

Gereisd anders in februari 2005

N. Rikkers, 18-11-2004

Schitterend, disneyachtig hotel, midden in de grootste mall ter wereld! Het grote zwembad met echte(!) golven is super! Je kunt zelf kiezen wat voor een thema kamer je wil. Wij hadden de iglo, geweldig die jacuzzi met die bewegende zeehonden en ijsschotsen om je heen en het iglobed!! De prijs mag er wezen, maar dan heb je wel echt een droomkamer. Dit hotel is helemaal goed!
Gereisd anders in november 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fantasyland bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantasyland in Edmonton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantasyland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fantasyland scoort een 8.64 uit 10 op basis van 11 reviews.