Hotel Delta Edmonton South ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Delta Edmonton South*** bij :

1 review over Hotel Delta Edmonton South in het Nederlands

hotel makkelijk gelegen bij de uitvalswegen

Frans en Elvira, 11-6-2010

Tijdens onze rondreis door Canada verbleven wij 2 nachten in het Delta Edmonton South. De kamers zijn wat kleiner dan dat we in Canada gewend waren. De kamers zijn echter schoon en modern. Tijdens ons verblijf was men wel bezig met een verbouwing in de lobby en restaurant, maar daar hadden wij geen last van. Wel een minpuntje was dat voor zo'n groot hotel maar 2 liften aanwezig waren, waardoor de wachttijd voor de lift lang was. Pluspunt is dat het hotel direct gelegen is aan de uitvalswegen richting de West Edmonton Mall en het Elk Island national park.
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Edmonton South in Edmonton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Edmonton South zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delta Edmonton South scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.