Camping River Grove Campground

River Grove Campground

1 review over Camping River Grove Campground in het Nederlands

Tegenvallende ligging

Inge, 23-8-2011

We kozen deze camping vanwege de ligging in Drumheller en langs de rivier. Bij aankomst kregen we een plek langs de rand toegewezen maar dit bleek een soort "gevangenis" te zijn. Wel langs de rivier maar tussen de kampeerplek en de rivier zat ten eerste een hoog stalen hek en ten tweede een soort dijk waardoor de rivier niet zichtbaar was. Omdat de plek ook nog eens was omgeven met hoge bomen hebben we maar een andere gevraagd en zijn we tegenover de speeltuin gaan staan. Daar vandaan konden we onze dochter van 2 goed in de gaten houden.

De camping zelf is eigenlijk best wel prima. Uitstekend sanitair en diverse andere voorzieningen. Een grote omheinde speeltuin, een speelhalletje en zelfs een groot hol met heel veel konijnen. Alleen de kampeerplekken voor tenten vallen tegen.

Vanuit de camping loop je zo de brug over Drumheller in. Geen gebruik van gemaakt maar het had gekund! Mochten we hier ooit weer komen dan zullen we deze camping niet nog een keer kiezen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping River Grove Campground in Drumheller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping River Grove Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping River Grove Campground scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.