Hotel Windtower **

Hotel Windtower
Windtower
7,3

Weer vandaag5°-1°

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Windtower bij:

1 review over Hotel Windtower in het Nederlands

Fijn hotel om naar Banff toe te rijden

Evelien, 2-8-2014

Het hotel zelf zag er super mooi uit. Een mooie lobby en een mooie opzet. Het personeel was vriendelijk. Wij hadden één slaapkamer geboekt. We kregen deze kamer ook. Het was een zeer kleine kamer waar je bijna geen twee koffers kwijt kon. De badkamer was ook gericht op kleine mensen. Een klein bad en een lage douche en toilet. Wel had je alles in de kamer. Een tv, een waterkoker, etc. Maar aangezien wij nogal lang waren en grote koffers mee hadden, was het lastig. Het ontbijt is goed. Niet uitgebreid, maar je hebt alles. Het is gratis, wel wordt er verwacht dat je fooi geeft. Ik zou terug gaan naar dit hotel, maar wel naar een grotere kamer. Het parkeren is netjes geregeld, onder het hotel voor 5 dollar per dag. Je kan ook in de straat parkeren, dan is het gratis. Vanaf hier is het een klein half uurtje rijden naar Banff N.P. Dat was fijn. In de buurt zijn er voldoende mogelijkheden om te eten.
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Windtower in Canmore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Windtower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Windtower scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.