Ben je op zoek naar goed beoordeelde camping voor je vakantie in Amsterdam? Hieronder vind je alle accommodaties in Amsterdam.
Waardering

11° / 17°

22 sep 2017

Amsterdam
945 reviews

Hoewel de Nederlandse regering zetelt in Den Haag, is Amsterdam de hoofdstad van Nederland. Er wonen ongeveer 740.000 mensen in de stad. Amsterdam is een multiculturele stad: in 2007 woonden er 177 verschillende nationaliteiten. Amsterdam ligt...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campings Amsterdam bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

7 Campings Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van campings in Amsterdam

Wordt Amsterdam je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Amsterdam.
Amsterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 945 reviews
Wordt Amsterdam je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Amsterdam. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Amsterdam. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Amsterdam. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 133 Appartementen, 7 Campings, 356 Hotels, 18 Vakantiehuizen, 2 Aparthotels, 93 Bed and Breakfasts, 33 Hostels, 2 Landhuizen en 19 Pensions in Amsterdam. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 3312 vakantiefoto's van Amsterdam. Je kunt 57 video's van Amsterdam bekijken. Lees de 945 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Amsterdam. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Amsterdam. Bekijk ook andere accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland.