Beoordelingen Hotel The Pool & Palm villa****

28 juli 2014

The Pool & Palm villa****
8 beoordelingen
Beoordelingen Hotel The Pool & Palm villa****
137 Thmey Village, Siem Reap (Angkor)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pool & Palm villa**** in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pool & Palm villa**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel The Pool & Palm villa scoort een 9,9 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pool & Palm villa**** in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pool & Palm villa****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel The Pool & Palm villa**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Hotel The Pool & Palm villa**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel The Pool & Palm villa**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cambodja. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Cambodia. Vergelijk Hotel The Pool & Palm villa**** met andere accommodaties in Siem Reap (Angkor).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

7 beoordelingen over The Pool & Palm villa****

8 beoordelingen
9,6
8,9
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
zakelijk, Nov. 2011
"Heerlijk"vertalen
Jos
10,0

01-12-2011 Het hotel ligt heerlijk tussen de bomen in een erg grote tuin. Er zijn twee villa's die er van buiten beide goed verzorgd uitzien. Mijn kamer was in de traditionele villa. Erg mooi en stijlvol.
Mijn uitzicht was het zwembad. Behoorlijk groot en mooi gelegen in de tuin.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Als je ziet hoeveel luxe en ruimte je krijgt was het hotel vrij goedkoop. Het eten in het restaurant was heerlijk.
Het zwembad en het grasveld zijn erg geschikt voor kinderen.

met partner, Juli 2011
"Echt een aanrader, betaalbare luxe!"vertalen
CarolienL
9,0

15-08-2011 We hebben een supermooie tijd gehad in dit kleinschalige, gezellige resort. We werden direct hartelijk welkon geheten door de eigenaar, zijn partner en zijn personeel. En kregen een gratis upgrade naar een geweldig grote villa, heel fijn! Erg mooi en zeer ruim aangelegd, schoon en een heerlijk zwembad. Ook het eten was perfect! Siem Reap zelf is een erg leuk stadje, heel gastvrij en relaxt. Met de gratis tuktuk heen ben je er zo. Ook de tempels van Angkor zijn prima bereikbaar en meer dan de moeite waard. Een toptijd gehad em een absolute aanrader :-)

met vrienden, Juli 2011
"Veel waar voor je geld"vertalen
Philip
9,0

15-08-2011 We kregen een hele mooie kamer met een aparte badkamer en een grote woonkamer voor een hele schappelijke prijs. In Nederland krijg je daar niet eens een B&B voor terwijl dit echt een mooie villa is. Verder was er in de kamer een TV, een minibar en lagen in de badkamer een haardroger. De kamer en het bedlinnen was schoon en de kamer werd elke dag netjes opgeruimd en schoongemaakt.

Het zwembad is heel mooi en je kunt er lekker luieren en baantjes trekken. Er is een open restaurant waar je met zicht op het zwembad lekker kunt eten.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel The Pool & Palm villa**** b...

met oudere kinderen, Juni 2011
"Luxe en ruimte"vertalen
Johan en Maaike
8,0

07-07-2011 Wat opvalt is de luxe en de ruimte. Er is een hele grote tuin met twee mooie villa's. De ene villa ziet er erg nieuw uit. Wij kozen voor de wat oudere villa met veel meer karakter. De kamers zijn ruim en schoon.
De receptionist was heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen bij het regelen van een trip naar de tempels.
Het zwembad is fantastisch en ziet er ook erg nieuw uit.

met jonge kinderen, Mei 2011
"WOW!"vertalen
Robert
9,0

19-05-2011 Dit hotel biedt veel. Een mooie erg grote tuin, fraaie villa's en een fantastisch zwembad. De kinderen wij hebben erg genoten van het zwembad. Er was zelfs een waterval.

De bediening was erg servicegericht en vriendelijk. We hebben bij de receptie een tour geboekt naar de tempels. Het was indrukwekkend ongelovelijk wat er allemaal nog staat.

met partner, Apr. 2011
"Mooi zwembad en ruime kamers"vertalen
Frank en Thea
9,0

06-05-2011 De Pool en Palm villa heeft onze vakantie erg aangenaam gemaakt. We kregen een hartelijke ontvangst met een koel drankje. De kamer was behoorlijk ruim en schoon. Het uitzicht op de tuin erg mooi.
Er is een groot zwembad met een waterval. We hebben hier elke dag van ons verblijf gebruik van gemaakt. Lekker ontspannen en afkoelen na een dag met veel wandelen en tempelbezoek.

met jonge kinderen, Mrt. 2011
"Tropische tuin met groot zwembad"vertalen
Carlo en Anneke
9,0

26-03-2011 We kwamen aan in een grote tropische tuin met een paar schitterende villa's. Onze kamer en die van de kinderen waren ruim en schoon. Er was zelfs Nederlandstalige TV (BVN) wat best wel relaxed is om een beetje bij te blijven. De kinderen vermaakten zich prima in het zwembad en samen hadden we veel plezier met zijn allen bij de waterval waar je onder kan zitten.
Het personeel was heel vriendelijk.
Met een boek op een ligstoel bij het zwembad en vers geperst mangosap naast me was voor mij het beste moment van de hele vakantie. Ik zou zo terug willen gaan!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?