Beoordelingen Bungalow Lotus Lodge**

1 augustus 2014

Lotus Lodge**
46 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Lotus Lodge**
Boeung Dounhpa Village Slar Kram Commune, Siem Reap (Angkor)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Lotus Lodge** in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Lotus Lodge** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Lotus Lodge scoort een 7,8 uit 10, op basis van 46 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Lotus Lodge** in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Lotus Lodge**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Lotus Lodge** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 62 vakantiefoto's van Bungalow Lotus Lodge** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cambodja. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Cambodia. Vergelijk Bungalow Lotus Lodge** met andere accommodaties in Siem Reap (Angkor).
Even geduld a.u.b.

7,2
8,5
7,2
7,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2012
"Geen aanrader."vertalen
Zilvervloot
2,0
2,0
1,0
5,0

11-06-2012 Niet echt een aanrader.
Positief is hier het zwembad, gratis fietsverhuur, gratis&snel Wifi en het aardige personeel. Maar verder is het er niet schoon, is er amper warm douchewater en hadden wij erg veel last van lawaaiige Thaise buren. De kamers zijn niet meer van deze tijd en helaas is het complex ver van het centrum van Siem Reap.
Hoewel ik het natuurlijk niet zeker weet, denk ik dat ik van het welkomstdrankje last van de darmen heb gekregen. Zou daar tapwater-ijs in zitten?

Zilvervloot.

met partner, 2011
"Matig"vertalen
renee0612
6,0
6,0
7,0

28-02-2011 Lotus Lodge is ons ook ietwat tegengevallen. Toegegeven; de prijs voor een kamer is erg laag dus dan stel je je verwachtingen ook niet zo hoog. De kamer was ok, vervelend dat elke keer de airco werd uitgezet als je je kamer verliet, en zo na een lange dag tempelbezoek in een snikhete kamer kwam. Het ontbijt was erg weinig en niet vers. De badkamer klein en niet schoon. De ligging t.o.v. de tempels daarentegen was weer goed en de tuin eromheen incl. zwembad en restaurant was erg idyllisch. Personeel en eigenaar waren vriendelijk.

met partner, Dec. 2010
"Vriendelijk, verzorgd en comfortabel"vertalen
Philip Beekman
9,0

29-12-2010 Voor ons verblijf kozen we Lotus Lodge vanwege de redelijke prijs, kleinschalige opzet en rustige ligging. Dat is allemaal uitgekomen, en bovendien was alles keurig verzorgd, schoon en met heel vriendelijk personeel. Met de tuck-tuck, fiets of (gratis) shuttle ben je zo in het zentrum van Siem Reap of bij Angkor

We kunnen Lotus Lodge alleen maar aanbevelen.

Philip Beekman

alleenreizend, Okt. 2010
"Volgende keer langer"vertalen
CamboBeukie
10,0
10,0
8,0

06-01-2011 Perfecte plek om uit te rusten na een bezoek aan de nabij gelegen tempels. Even zwemmen of biljarten en een koud drankje in het restaurant. Vanaf de toren kun je Angkor Wat zien liggen.

De kamers zijn schoon, ruim en luxer ingericht dan ik in Cambodja gewend ben. Absoluut een plek waar ik de rest van de familie ook mee naar toe zou willen nemen. Dit keer helaas maar 2 dagen, volgende keer blijf ik zeker langer.

met vrienden, Juli 2010
"Echt een aanrader !"vertalen
Melanie
8,0

26-08-2010 Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Kamer kost € 25 per nacht, incl airco, ventilator, ontbijt buffet, tv, koelkast en elke dag 2 nieuwe flessen water ! Manager van de lodge, Dick, is een sympathieke man met veel verstand van wat er te doen is in omgeving Siem Reap, Cambodja. Via de lodge kun je excursies boeken en de prijzen zijn reeël. Een tuk tuk naar het centrum (3 km) kost $ 3. Het personeel is beleefd en hartelijk en in het restaurant kun je ontzettend lekker eten ! Het water van het zwembad is warm maar, ook dat went. De lodge is niet geschikt voor mensen met een 5 sterren instelling maar wel voor mensen die van de gezelligheid en de charmes van een "famillie" hotel/lodge houden.

met oudere kinderen, Juli 2010
"Prima lodge !"vertalen
Peter
8,0

23-08-2010 Prima accomodatie; schone en ruime kamers, mooi zwembad, uitgebreid ontbijt en ook het diner was erg goed. Personeel erg vriendelijk. Op de fiets zit je in een klein uurtje tussen de tempels van Angkor.

met partner
"Erg basic"vertalen
Zummerlove
5,0

19-07-2010 Lotus lodge is ons erg tegengevallen.Hadden er meer van verwacht,onbegrijpelijk hoe deze accomodatie aan zulke hoge cijfers komt,lijkt geen zuivere koffie....
Kamer matig,badkamer vies,klein en niet meer van deze tijd.
Ook wij vonden het onbijt erg karig.
Positief:shuttle busje naar Siem Reap

met jonge kinderen, Juli 2010
"Geweldig hotel"vertalen
jose sluijs
8,0

04-08-2010 Wij hebben hier genoten: net hotel, waar het aan niets ontbrak. De douche is wat verouderd, maar verder prima kamers. Het eten is erg lekker.
Minpunt is dat het prachtige zwembad warm water heeft, zodat je niet afkoelt.
wij vonden de afstand van het centrum (3 km) geen probleem, want nu zat je heerlijk rustig. De bedienig was goed, en vooral Tom (thaise jongen die best goed nederlands spreekt), zorgde ervoor dat we ons heel welkom voelden.

met partner, 2010
"Matig"vertalen
R&M
5,0

10-07-2010 Wij waren hier enkele dagen tijdens onze rondreis door Cambodja en Thailand.Lotus Lodge is ons erg tegengevallen,ondanks nederlands management,beslist geen voldoende.
Kamer:airco met timer, kamer gedateerd handdoeken versleten,niet helemaal schoon douche 3x niks erg klein
Ontbijt slecht,een aftandse broodrooster,droog supermarktbrood uit een plastic zak,usd1.50 betalen voor een bekertje yogurt.
Uitchecken ook erg chaotisch klopt niks van,alle bonnetjes door elkaar.
De door Lotus Lodge georganiseerde excursie naar paaldorp etc. is erg leuk.
Lotus Lodge:GEEN AANRADER!

met partner, Apr. 2010
"Dit dus echt nooit meer!"vertalen
Jeanet
5,0

30-04-2010 Al bij aankomst viel dit 'resort' ons zwaar tegen. Airconditioning afgesteld op timer die je er niet af krijgt. Kamer temp. dus 35 graden en hoger (dat is lekker slapen...). Kamers vreselijk gedateerd, water voorziening komt slechts mondjesmaat, koelkast moet je zelf vullen en onder stroom zetten. Lunch was goed, zwembad niet goed onderhouden. De tuk tuk die ze vanuit het hotel regelen voor je om naar de stad te gaan te duur in vergelijking als je deze zelf op straat aanhoudt (kosten worden op je kamer rekening gezet) enz. Kortom te duur voor hetgeen je krijgt. Voor een paar dollar meer heb je een 4.5 of zelfs 5 sterren hotel met geweldige voorzieningen. Wij zijn dan ook 'verhuisd'.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?