Beoordelingen Angkor Wat

9,5
24 beoordelingen
Beoordelingen Angkor Wat
Siem Reap (Angkor)

Wil je weten wat anderen vonden van Angkor Wat in Siem Reap (Angkor)? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Angkor Wat.
Angkor Wat scoort een 9,5 uit 10, op basis van 24 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Angkor Wat in Siem Reap (Angkor)? Op deze pagina lees je beoordelingen van Angkor Wat. Je kunt 370 vakantiefoto's van Angkor Wat bekijken. Daarnaast kun je 3 video's van Angkor Wat zien op Zoover. Ben je nog aan het oriƫnteren? Vergelijk dan accommodaties in Cambodja. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Cambodia. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Angkor Wat in Siem Reap (Angkor).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

18 beoordelingen over Angkor Wat

9,5
24 beoordelingen
9,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Met recht een wereld wonder!"vertalen
fam_klaver
10,0

24-11-2014 De hele complex Angkor is prachtig gelegen in de jungle.
Het hele gebied bestaat uit ruim 100 kleine en grote tempels, verspreid over 25 vierkante kilometer. De tempels zijn in de loop van jaren gebouwd door verschillende Khmer vorsten, waardoor ze qua bouwstijl enorm verschillen. De meeste indrukwekkend zijn naast de Angkor Wat, Angkor Thom met z'n majestueuze toegangspoorten en het mysterieuze Bayon complex met zijn vele enorme gezichten en overwoekerde Ta Phrom tempel.
Je hebt paar dagen nodig om alles goed kunnen zien.

Met jonge kinderen, 2014
"Prachtig"vertalen
C

18-05-2014 Hier kom je voor naar Siem Reap

Met vrienden, Jan. 2014
"Absolute aanrader!"vertalen
jacqueline
9,0

19-01-2014 Super mooi en indrukwekkend om te zien! prachtige omgeving, prachtige tempels! echt adembenemend mooi. Wij hebben een ticket gekocht voor 3 dagen en had een tjuk tjuk vanaf het hotel, super! heel erg mooi. Het stadje Siem riep is ook een gezellig stadje. heerlijk gegeten

Met partner, Nov. 2013
"Super"vertalen
peter
10,0

23-06-2014 super gaaf we hadden een prive gids echt super .

Met partner, Aug. 2013
"Fantastisch"vertalen
Betty
9,0

17-08-2013 Dit moet je echt een keer in je leven gezien hebben. Maar vergeet de andere tempels van Angkor niet!

Met een groep, 2013
"Hoogtepunt reis Cambodja/Vietnam"vertalen
PLONIEWILLOCKX
9,0

07-01-2013 Prachtige bouwwerken, mag je niet missen.

Met partner, Mei 2012
"Wauw !"vertalen
Chantal
9,0

23-11-2012 Mooiste tempels die ik tot nu toe gezien heb. Prachtige zonsopgangen en zonsondergangen, ga vroeg en zorg dat je de massa voor bent, dan heb je alle tempels voor jezelf ! Uren ronddwalen in verlaten gangen, wat is Angkor ontzettend mooi !

Met jonge kinderen, Aug. 2011
"Eén van de wereldwonderen !"vertalen
C
10,0

12-08-2012 Geweldig om hier rond te lopen. In de hitte van de dag, krijg je vele kippenvel momenten als je tussen deze inmense bouwwerken doorloopt.
Als je kinderen ouder zijn: neem een gids. Dan begrijp je nóg meer van wat hier in gebeurd.
Tip: neem een meerdaagse toegangspas, dan kun je ook een keer alleen voor de zonsopgang of zonsondergang naar één van de tempels gaan.

Met partner, 2011
"Hoogtepunt!"vertalen
tjeerd_112
10,0

01-05-2013 Het bekendste tempelcomplex van de wereld! Laat je twee volle dagen door een Tuk-Tuk rond rijden over het terrein (400 km²). Van kleine tempels tot grote tempels, van prachtig gerestaureerde stukken tot oude ruïnes. Het Angkor Wat complex voldeed aan alle verwachtingen! Dit werelderfgoed is zelfs voor niet-tempelfreaks een absolute must!

Met partner, Dec. 2010
"Ankor.prachtig, goed onderhouden cultureel erfgoed"vertalen
Steven Trienen
10,0

20-12-2010 Deze vakantie in Siem Reap geweest en bezoek gebracht aan het prachtige Ankor Wat. Fantastisch om te zien en wat ons opviel was dat alles erg goed onderhouden is. Wij wilden slechts 1 dag besteden aan bezichtiging van 4 tempels en hebben daarom een privetaxi met chauffeur en gids gehuurd (70 usd) voor de hele dag. In contact gekomen met mr Rith. Hij is een tuk tuk chauffeur en heeft voor ons de taxi en de gids geregeld. Dit tot onze volle tevredenheid. Er zijn namelijk vele tuk tuk chauffeurs welke je allemaal voor 15 usd willen rondrijden maar wij wilden juist een dagje "op maat". Mr Rith is te bereiken via email: hun.rith0506@gmail.com. Hij heeft ons afgehaald met zijn tuk tuk in de haven (wij kwamen per boot aan vanuit Phnom Penh). Verder zijn wij uitgenodigd bij mr Rith thuis bij zijn familie (vrouw en 2 kleine kinderen). Bijzonder arm allemaal.
Dus: mocht je een eendaagse tocht willen naar Ankor (of stadstoer of fietsen op het platteland.... vraag mr Rith[4]

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?