Matig

1 review over Hotel Pich Kiri Guesthouse in het Nederlands

Dat nooit meer

willem van Rooij, 4-8-2009

Een excursie per olifant naar de waterval met overnachting in schuur (2005). Wat ons 'verkocht' was als een offerfeest bij de waterval, bleek een dorpsvergadering te zijn, waarbij de zoon des huizes de plaatselijke bevolking moest omkopen met dollars en drank om toestemming te krijgen voor uitbreiding van hun activiteiten. E.e.a. mondde uit in een dronkenmansruzie waarbij er met een mes gezwaaid werd.Mijn vriendin en ik zaten (loaded met dollars) tussen dit gezelschap waarvan niemand engels sprak. We hebben doodsangsten uitgestaan en waren blij dat we de volgende ochtend heelhuids terug konden.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pich Kiri Guesthouse in Sen Monorom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pich Kiri Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pich Kiri Guesthouse scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.