6,9

Matig

7 reviews over Hotel TEO in het Nederlands

Prima hotel, schoon en niet duur

toska, 3-1-2011

Goede ligging, vlakbij het openbare zwembad, zeker naar toe gaan als het warm is. Eten niet erg goed, beter is om naar een ander restaurant te gaan.

Leuk om brommertjes (incl. bestuurder ) te huren, die brengen je overal naar toe.

Gereisd familie in augustus 2009

Nooit weer!!!

Eugene Gelderblom, 6-12-2008

Het eten was extreem slecht en de bediening nog minder.

Op een plank slaap je waarschijnlijk nog beter dan op hun matrassen.

Gereisd met partner in december 2008

marjan en henk koch, 27-3-2008

Hotel teo verdient niet de aanduiding: hotel maar guesthouse of hostel. Bediening is slecht, ontbijt waardeloos. Kamers zijn schoon maar zeer klein, voor de koffers is geen plaats, bed is niks, badkamer is niks. Het geluid van de airco komt door de kleine ruimte over als gigantisch. Wij hebben er 2 nachten absoluut niet kunnen slapen, ook omdat de kussens wel van beton leken. We hebben van kleding en handdoeken zelf kussens gemaakt. Je krijgt er een claustrofobisch gevoel, het is eigenlijk niet mee dan een zeer sobere kamer van een klooster.. Niet aan te bevelen.
    Gereisd met vrienden in maart 2008

Marian, 23-6-2007

We zijn hier in januari 2007 op doorreis 2 nachten geweest. Eenvoudig maar schoon hotel met redelijk goede bedden. De badkamer is behelpen, kleine ruimte met douche in het midden maar hier kun je je prima redden. Het ontbijt stelt niet veel voor. Airco werkte niet geweldig, kamer was erg benauwd. Gelukkig kwam er wat frisse lucht onder de deur door...
      Gereisd anders in juni 2007

Judith, 28-1-2007

Volgens onze gids het beste hotel in Battambang (dan wil ik de rest niet zien!). Ach, prima hotel voor één nacht op doorreis. Het maakte een Russische indruk op ons, lange saaie gangen en een beetje raar ingerichte kamer die nog schoongemaakt moest worden. Restaurant is prima, we waren de enige gasten en hadden letterlijk 12 man personeel om ons heenstaan, erg grappig. Tegenover het hotel is een school waar je van harte welkom bent om een kijkje te nemen.
      Gereisd anders in januari 2007

c.j.korshuize, 18-10-2006

schone kamers erg eenvoudig,maar voor cambodja heel erg schoon.jammer dat toen wij er waren niemand engels sprak. .

in het restaurant is europees eten niet aan te bevelen,hoewel we de vlgende dag een keurige lunch meekregen voor de boottocht naar siem reap,die was goed verzorgd

Gereisd anders in oktober 2006

Eugene Loomans, 17-8-2006

TEO is verrassend leuk. Veel rugzaktoeristen van opgewonden Australiers en

serieuze Duitsers tot vier enthousiaste Nederlanders. Mooie ruime gangen voor de

doorstroming van de (warme) lucht. Grappige, eenvoudige kamers met airco en een leuke, simpele 'natte hoek'. Restaurant is prima. Erg veel keuze en de bediening blijft bij je staan tot de laatste korrel rijst. Zeer aanbevolen. Let op in heel Cambodja moet je met US Dollars betalen!

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel TEO** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TEO in Battambang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TEO zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TEO scoort een 6.86 uit 10 op basis van 7 reviews.