7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza)**** bij :

98 reviews over Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) in het Nederlands

Geen klachten Vrie

Woutersshana, 21-8-2017

Geen klachten.

Vriendelijk onthaal, zeer behulpzaam personeel.

Ruime kamers, mooie omgeving en aangename sfeer !

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De ligging algemeen

Adriaans42, 14-8-2017

De ligging algemeen het hele hotel en de verzorging

Minder was het doorspoelen van de wc en de douche straal

Gereisd familie in augustus 2017

Super vakantie gehad niet een min punt

Yvonne van den Dries, 12-8-2017

De accommodatie was super de organisatie touroperator en met name de Hostess waren top.

Wat wij niet wisten is dat begin van de maand Mei er nog veel geopend moest worden.

Maar dat weerhoud ons niet om volgend jaar er weer terug te gaan alleen ietsje later in het seizoen.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima voor een weekje, maar meer voor jongeren

Karin, 11-8-2017

De appartementen zijn netjes en zeer ruim. Keuken simpel ingericht. Er zijn 2 pannen en die bleken niet samen op de 2 kookplaatjes te passen ;-) Dus verplicht uit eten. Koffie en thee zetten kan wel. Bij ons de badkamer ook helemaal nat bij douchen. Naden niet goed gekit. Deurklink zat los. Beide gemeld, maar er werd niets mee gedaan. Terrein mooi onderhouden. Ontbijt zeer simpel. We haalden uitendelijk steeds vers brood bij de bakker van het hotel. Heerlijk brood en aardige medewerkster. Pinautomaat in hotel. Strand is mooi. Wij gingen niet bij de pier, maar iets naar links. 2 bedjes en 1 parasol kost 24 lev (zo'n 13 euro). Denk erom als je ijs haalt bij die kraampjes met leuke "ijsbergen". je betaalt per 100 gram. We namen 4 bakjes ijs en dat kostte 68 lev (dus zo'n 35 euro). Duurste ijsje ooit. Beter een hoorntje nemen. Uit eten niet duur. Met zijn 4en eten en een drankje kost ongeveer net zoveel als de 4 ijsjes. Veel "vreetschuren" met fastfood. Achter het hotel naar rechts zit een restaurant waar ze ook bulgaars (afhaal) eten hebben. En aan de voorkant van het hotel naar de overkant en dan naar links een groot restauarant met goed eten. Sunny Beach niet mooi en 1 grote kermis. Leuk voor jongeren, maar wij hadden het snel bekeken. Dus leuk voor een weekje, maar niet nogmaals.
              Gereisd familie in augustus 2017

Super locatie!!

Angelique van laaren, 10-8-2017

Voor de 4e keer in bulgarije vonden wij deze het beste kwa ligging. We hadden via touroperator gereserveerd dus kregen een prive appartement. Wij kregen niet elke dag schone handdoeken maar even wat lev aan de schoonmaker gegeven en we kregen om de dag handdoeken van haar.

Op de kamer niets aan te merken op de douche bak na deze lekte maar verder prima,ook lekker warme douche.

Er zit een warme bakker op.het complex waar je heerlijk brood enz kan kopen.

De barkeeper in de bar spreekt nederlands en in het restaurant hebben zelf kroket en frikandel.

Het enige minpunt is dat er naar onze mening wel iets stenger oogetreden mag worden door bijvoorbeeld drank in het water te verbieden...

Gereisd met partner in juli 2017

Ontbijt niet heel

Woutvanmusscher, 2-8-2017

Ontbijt niet heel goed zwembad wel en kamer ook

Alleen douche kamer is minder als er gedouched is is de hele vloer nat

Gereisd met vrienden in augustus 2017

heerlijk genieten

cor, 26-6-2017

De nieuwe ingang via het hotel is prima, de appartementen keurig en netjes verzorgd, worden dus goed schoongemaakt door de dames van de houskeeping. Wat erg fijn is dat er bij de app. een bakker zit die vers brood belegd of niet heeft vanaf 08.00 uur tot 15.00 uur. Ook is er nu voor de minder goed lopende mensen een scootmobiel verhuur, interesse, loop naar de livingroom en vraag hiernaar, kosten ongeveer 200 leva per week. Ook de chinees om de hoek erg lekker en natuurlijk mama Rosa bij Marina op de boulevard heerlijk eten of wat drinken midden op het strand op goede banken of stoelen, wilt u relexen ga dan naar beachclub PLAYA een van de weinige die geen snoeiharde basmuziek heeft en heerlijke hangmatten, op sommige weekeinden is er muziek van twee heerlijke artiesten met goede muziek. Ook is begin juni tot aan de schoolvakantie een goede tijd om te gaan er zijn dan nog geen studenten ?? die de hele nacht doorgaan met zuipen en dat laten merken ook vooral de Engelsen kunnen er wat van.
                    Gereisd met vrienden in juni 2017

Aanrader👍🏻

Jeanne, 3-6-2017

Errug grote appartementen, ontzettend netjes en schoon! Basic, maar je hebt er echt verder niets meer nodig! Elke dag schone handdoeken en bijzonder vriendelijk personeel (ik kreeg een zoen van de mevrouw die mijn kamer schoonmaakte toen ik naar huis ging😀). Ze beginnen dan wel weer vóór 8 u met schoonmaken en dan hoor je de karren al op de gang! Zonder probleem late check out kunnen bijboeken. Prima, groot zwembad en kinderbad. Echt op loopafstand van strand, winkels, restaurants etc. Ook wel een nadeel, want vanaf 21-7 u hoor je muziek (de nachtclubs zitten ook om de hoek😏). Het leven is er een stuk goedkoper! Sunny Beach is niet bijzonder, maar ach voor een weekje strand & zon.... prima!
                    Gereisd alleenreizend in mei 2017

Fantastisch een aanrader

Zina Kooren, 30-5-2017

Alles was top schoonmaken iedere dag.. handdoeken iedere dag.. appartement was groot een heel groot balkon en om de hoek het centrum helaas de reviews waren niet goed en dat is niet eerlijk dat moet veranderd worden omdat er in het verleden het hotel wat er staat slecht was maar dat is helemaal onderhanden genomen en is perfect nu.....alles nieuw dus

fantastisch

wim, 27-5-2017

zeer grote en schone appartementen iedere dag schone handdoeken.Ook de Livingroom onder de appartementen was gastvrij, gezellig en niet duur. Kortom een vakantie die zeer de moeite waard is. U krijgt veel voor weinig geld
                    Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) scoort een 7.54 uit 10 op basis van 107 reviews.