Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) ****

Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza)
Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza)
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) bij:

103 reviews over Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) in het Nederlands

Véél (gezellige) drukte van de Flowerstreet

M, 17-9-2017

Prima geregeld, netjes en duidelijke communicatie. Appartement was zeer ruim. Gezien de locatie veel geluid van de Flowerstreet maar dit wisten we van te voren, dan moet je verder weg gaan zitten. We vonden vooral het strand een dikke plus, heerlijk dichtbij en heel fijn vertoeven, daar zijn we veel geweest. Het zwembad was ook prima maar wel koud :-)
Gereisd met partner in september 2017

Kastdeur inmiddels

Jhweetzel, 9-9-2017

Kastdeur inmiddels hersteld.Tot nu toe is het goed maar wij zijn vanmorgen pas aangekomen dus een oordeel is nog niet Te geven.
        Gereisd met vrienden in september 2017

Personeel aan recep

Richardagrim, 5-9-2017

Personeel aan receptie en in de livingroom is vriendelijk. Verder ontbijt is slecht ontzettend karig en eentonig bedden erg slecht je voelt de veren . Badkamer als je doucht loopt helemaal vol want het water komt aan de zijkanten eruit lopen bij de cabine op de grond. Op het balkon is niet eens verlichting. het zwembad is steen koud maakt niet uit hoe heet het is het is en blijft steen koud.
              Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Heerlijke vakantie in vooseizoen

F. Breijs, 27-8-2017

Centraal gelegen, voorseizoen en naseizoenl lekker rustig
              Gereisd met partner in mei 2017

Er was een

Chaya, 26-8-2017

Er was een probleem met de douche en dat werd prachtig opgelost!
                    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geen klachten Vrie

Woutersshana, 21-8-2017

Geen klachten.

Vriendelijk onthaal, zeer behulpzaam personeel.

Ruime kamers, mooie omgeving en aangename sfeer !

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De ligging algemeen

Adriaans42, 14-8-2017

De ligging algemeen het hele hotel en de verzorging

Minder was het doorspoelen van de wc en de douche straal

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super vakantie gehad niet een min punt

Yvonne van den Dries, 12-8-2017

De accommodatie was super de organisatie touroperator en met name de Hostess waren top.

Wat wij niet wisten is dat begin van de maand Mei er nog veel geopend moest worden.

Maar dat weerhoud ons niet om volgend jaar er weer terug te gaan alleen ietsje later in het seizoen.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima voor een weekje, maar meer voor jongeren

Karin, 11-8-2017

De appartementen zijn netjes en zeer ruim. Keuken simpel ingericht. Er zijn 2 pannen en die bleken niet samen op de 2 kookplaatjes te passen ;-) Dus verplicht uit eten. Koffie en thee zetten kan wel. Bij ons de badkamer ook helemaal nat bij douchen. Naden niet goed gekit. Deurklink zat los. Beide gemeld, maar er werd niets mee gedaan. Terrein mooi onderhouden. Ontbijt zeer simpel. We haalden uitendelijk steeds vers brood bij de bakker van het hotel. Heerlijk brood en aardige medewerkster. Pinautomaat in hotel. Strand is mooi. Wij gingen niet bij de pier, maar iets naar links. 2 bedjes en 1 parasol kost 24 lev (zo'n 13 euro). Denk erom als je ijs haalt bij die kraampjes met leuke "ijsbergen". je betaalt per 100 gram. We namen 4 bakjes ijs en dat kostte 68 lev (dus zo'n 35 euro). Duurste ijsje ooit. Beter een hoorntje nemen. Uit eten niet duur. Met zijn 4en eten en een drankje kost ongeveer net zoveel als de 4 ijsjes. Veel "vreetschuren" met fastfood. Achter het hotel naar rechts zit een restaurant waar ze ook bulgaars (afhaal) eten hebben. En aan de voorkant van het hotel naar de overkant en dan naar links een groot restauarant met goed eten. Sunny Beach niet mooi en 1 grote kermis. Leuk voor jongeren, maar wij hadden het snel bekeken. Dus leuk voor een weekje, maar niet nogmaals.
                                Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super locatie!!

Angelique van laaren, 10-8-2017

Voor de 4e keer in bulgarije vonden wij deze het beste kwa ligging. We hadden via touroperator gereserveerd dus kregen een prive appartement. Wij kregen niet elke dag schone handdoeken maar even wat lev aan de schoonmaker gegeven en we kregen om de dag handdoeken van haar.

Op de kamer niets aan te merken op de douche bak na deze lekte maar verder prima,ook lekker warme douche.

Er zit een warme bakker op.het complex waar je heerlijk brood enz kan kopen.

De barkeeper in de bar spreekt nederlands en in het restaurant hebben zelf kroket en frikandel.

Het enige minpunt is dat er naar onze mening wel iets stenger oogetreden mag worden door bijvoorbeeld drank in het water te verbieden...

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Zornica Residence (vh. Parkhotel Zornitza) scoort een 7.52 uit 10 op basis van 113 reviews.