Hotel Yunona

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Yunona bij :

3 reviews over Hotel Yunona in het Nederlands

Basis en simpel

Joey, 11-8-2011

Voor de prijs die we betaalden kregen we waarvoor we betaalden.

Een paar omschrijvingen:

Personeel, sommigen zijn erg vriendelijk en behulpzaam andere erg chagerijnig en een hallo kan er niet vanaf.

Kamers, erg gehorig, de schoonmaak is uiterst slecht! Bij aanvang van de vakantie lag er een dood insect in de badkamer deze lag er na 5 dagen nog, nadat we deze 'subtiel' gemarkeerd hadden dmv handdoeken ingevouw tot pijlen weer deze weggehaald echter bleven de haren ernaast gewoon liggen. De schoonmaak is eigenlijk gewoon het vervangen van nieuwe handdoeken en het recht leggen van je kussen.

De airco is gewoon de luchtbehandeling na we gevraagd hadden om een ventilator kregen we die ook.

Ligging, is perfect, vooral omdat je na het stappen rollend je bent in kan. Uitgaan aan het einde van de straat.

Al met al voor het geld dat je betaald is het, het waard. Maar de volgende keer betaal ik liever wat meer voor wat beters. Mede door t gemis van een zwembad.

Ligging, de ligging is

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Goed & Gezellig hotel !

Elisabeth, 23-7-2011

We hebben dit als lastminute geboekt en zijn sinds vandaag terug,

We hebben er plezier gehad! We hadden logies & ontbijt maar voor het onbijt hoef je inderdaad zoals hier onder als stond beschreven niet op te staan tenminste als je niet van een engels ontbijt houd en lauwe melk, Je kunt in het restaurantje Junona opzich wel goed eten de bediening is aardig vooral pépa! maar de anderen snapte soms niet veel van Engels en daar door kwamen er misverstanden.

De schoonmaak is netjes elke dag opgemaakt bed en schonen handdoeken,

Dit is geen lux hotel maar wie het kleine niet eerd is het groten niet weert, ;)

Goed te doen voor dezen prijs!

Gereisd met partner in juli 2011

overtrof mijn verwachtingen

Anouk, 22-7-2011

voor de prijs die we betaald hebben en het de kamer die we kregen was het gewoon perfect! We hadden airco, koelkastje, tv (met o.a ook engelse series enzoo dus je verveelt je niet:P) en een grote douche cabine in de badkamer! en de ligging is ook gwoon perfect! voor het eten (ontbijt) daar hoef je het niet te doen maar daar heb je subway en bakkertjes voor!
    Gereisd met vrienden in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Yunona bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yunona in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yunona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yunona scoort een 5.25 uit 10 op basis van 4 reviews.